Глава 2

3K 172 78
                                    

ТРЯБВА ДА ПРИЗНАЯ...МАЛКО СЪМ РАЗОЧАРОВАНА, ЧЕ САМОЛИЧНОСТТА НА НАШАТА ЧЕРВЕНОКОСА ФУРИЯ НЕ ПОДБУДИ НИКАКВИ СЪМНЕНИЯ У ВАС .

ЧУДЕХ СЕ ДАЛИ ДА НЕ ВИ ПОИЗМЪЧА ОЩЕ МАЛКО, НО ХАЙДЕ...НАЛИ СЪМ В ДОБРО НАСТРОЕНИЕ И ВИ ОБИЧАМ. (АМА, МНОГО МНОГО МНОГО МНОГО МНОГО МНОГО ВИ ОБИИИИИИЧААААААААААААМ)

ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ КАКТО РОТВАЙЛЕР ИСКА ХРАНА....ДЕФАКТО В 25/8 И В ОГРОМНИ КОЛИЧЕСТВА


(*******)



Ако някой ми беше казал, че ще наруша обещанието си което дадох на майка си още щом разбрах що е то секс щях да се изсмея. Виждате ли, бях дала обет за непорочност докато не се омъжа, за да не свърша като майка ми, а именно с надут корем след свалка за една нощ още на крехката възраст от седемнадесет години и разбира се с баща ми били принудени да се оженят малко след това, за да не берат срам баба ми и дядо ми. Не ме разбирайте погрешно, обичах майка си с цялото си сърце и тя ме обичаше също, нищо че се наложи да ходи на вечерно училище за да може да завърши. Никога не ме е карала да се чувствам като пречка в живота ѝ и винаги се жертваше заради мен и по-късно сестра ми, но искаше възможно най-доброто за мен; а, именно да бъда с мъж, който ме обича и е с мен не само, защото съм му родила деца.

Цяла нощ обмислях как да ѝ кажа и все още не знаех как. Не исках да я разочаровам. Мамка му, това беше последното нещо, което исках, но...просто се случи и не съжалявах. Правих страхотен секс с непознат и угризенията ми бяха зе-ро. Да не говорим, че ми беше и първият път и въпреки че след него последваха още три такива се чувствах чудесно...като изключим адската болка, която изпитвах между краката си. Първи път и надарен мъж плюс три повторения явно не бяха добра комбинация. Кого заблуждавам...болката си струваше. Никога досега не съм се чувствала по този начин. Никога не бях изпитвала и такива оргазми. Определено розовият ми вибратор тип „Заек" не можеше да се мери с двадесет и отгоре сантиметровото чудовище, което ме отвори и разлюля светът ми. Честно да си кажа, сега като се замисля ме хващаше яд, че едва ли щях да го видя някога повече. Дали да не вземех пак да се разходя до тази кръчма? Току виж го срещна отново...Не, не си помисляй, шаврантио такава! Свалките за една нощ са наречени така, защото стават именно за една нощ!

Болезнено Моя (ВИС-3 №4) II ЗАВЪРШЕНАDonde viven las historias. Descúbrelo ahora