Глава 29

4K 190 162
                                    


ЗДРАВЕЙТЕ, ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. ПОДНАСЯМ ВИ И ТАЗИ ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА. НЕ Е НИЩО ОСОБЕНО, НО РАДВА ЗАЩОТО ИМА НЯКОЛКО ДЕБИЛНИ МОМЕНТА 

НАСПАМЕТЕЕЕ МЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ

СЕГА ПРИЯТНО ЧЕТЕНЕ 

ОБИЧАМ ВИ МНОГО МНОГО МНОГО МНОГО МНОГО МНОГООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООООО

*Елица*

- К-какво...какво каза току-що? – гледаше ме така сякаш на мое място стоеше мъртвец.

- Бременна съм. – изхлипах и просто зарових лице в шепите си. Той не казваше нищо, а просто мълчеше. Вдигнах глава и го видях трескаво да роиви в данталоните си доакато не извади една смачкана кутия цигари,която определено беше виждиждала и по-добри дни. Гледаше ме като наплашена сърна и просто...просто излезе на терасата, препъвайки се и ме остави сама и объркана. Той..току-що избяга ли? Това означаваше ли, че не иска бебето? 

О, мамка му! Хукнах към тоалетната щом всичко щом внезапният порив се надигна у мен и паднах на колене пред тоалетната едва секунда преди да беше прекалено късно. Дори не разбрха кога и той беше дошъл и държеше косата ми поради простата причина, че бях прекалено заета да си повръщам вътрешностите. Или всичките желирани мечета, бисквити и зрънчо, което бях погълнала.

- Мах-ни се. – успях да сподавя между поривите.

- Коте, не –

- Моля те, просто и-злез...не-и-искам да виждаш т-така. – промълвих с треперещ глас преди стомахът ми да се свие още веднъж. Чух го да излиза, а аз след четвъртият път вече бях останала без сили и се чувствах напълно празна. Напъна ме още венднъж, но нищо не излезе и когато вече наистина бях готова облегнах глава на студената стена и просто седях така известно време.

Измих си зъбите и устата с вода за уста когато се почувствах по-добре и се запътих към стаята си. Исках просто да си легна и да реанимирам. Направи ми впечатление обаче, че балконската врата все още беше отворена и той беше навън. Пристъпих плахо към нея и го видях видях да седи на люлката и да пуши.

Болезнено Моя (ВИС-3 №4) II ЗАВЪРШЕНАTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang