Kilka słów i bardzo ważne pytanie.

688 35 37
                                    

Witajcie!

Dziwnie mi się teraz do was pisze po tak długiej nieobecności. Zanim przejdę do sedna sprawy pozwólcie, że coś wam powiem. 

Dziękuję wam z całego serca za aż 7 tysięcy odczytów i prawie 600 gwiazdek. Po tak długiej przerwie nie wiem ilu z was to przeczyta, nie wiem ile osób, które były tutaj od samego początku nadal tu jest i nie wiem ile jest tu nowych osób ale wam wszystkim bardzo dziękuję za to że jesteście tutaj. 

Od 15 sierpnia 2018 roku nie pojawił się żaden nowy rozdział i za to was przepraszam ale w pewnym sensie straciłam wenę i chęci do pisania, miałam również kilka swoich własnych problemów ale to już inna sprawa.

No ale do rzeczy!  

Kilka dni temu postanowiłam w sumie z czystej ciekawości przeczytać to opowiadanie. Pamiętam, że pisałam je w tedy gdy kończyłam drugą klasę gimnazjum, chciałam zobaczyć jak zmienił się mój styl pisana na przestrzeni tych dwóch lat. To co tu zobaczyłam przeraziło mnie! Przecie to opowiadanie to jeden wielki błąd! Przeanalizowałam sobie główną bohaterkę którą jest Kira i stwierdziłam, że ani trochę nie ukazałam jaka ona jest, jaki ma charakter ani nic takiego.

Udało mi się znaleźć kilka starych zeszytów w których miałam napisane kilka "pomysłów" na rozdziały. I po przeanalizowaniu tego  doszłam do wniosku, że to nie ma najmniejszego sensu. Fabuła nie była nawet troszeczkę ciekawa. Przyznam wręcz szczerze, że było to upiornie NUDNE. Muszę przyznać, że to co myślałam kiedyś, że będzie "fajne" było szczerze mówiąc okropne. 

Stwierdziłam jednak, że tak nie może być, stwierdziłam, że jestem w stanie zrobić coś znacznie lepszego. Postanowiłam, że należałoby tu w sumie wszystko zmienić. Dlatego więc piszę do was tę wiadomość. Nie wiem czy ktoś z was chciałby zobaczyć to opowiadanie w lepszej odsłonie. Mam już wiele pomysłów i mimo nawału pracy jaką mam dzięki e-lekcją w moim "wspaniałym" technikum, udało już mi się napisać osiem nowych trochę pozmienianych rozdziałów (tak wiem to trochę mało na ale mam mało wolnego czasu). Przedstawiłam w nich trochę inny widok na Kirę i jej relacje z innymi postaciami. Dodałam również kilka sytuacji, które w tym opowiadani nie mają miejsca (niektóre nawet są zabawne [chyba]). Przemyślałam również to jak ma wyglądać jej przyszłość i wszystko z tym związane. (Zmieniłam też tytuł bo mi z nowym rozwojem wydarzeń nie pasował)

I teraz właśnie pojawia się pytanie do was. 

Czy chcecie zobaczyć nową odsłonę tej książki? 

Jeżeli nie, to trudno wasza wola. Natomiast jeżeli chcecie, to musicie się wiedzieć, dwie rzeczy . Po pierwsze, że się bardzo cieszę oraz ta drugą rzecz czyli to, że sobie troszkę poczekacie. Nie miejcie pretensji ale po prostu chcę mieć kilkanaście rozdziałów na zapas żebyście nie musieli długo czekać na kolejne.

Liczę na wasze odpowiedzi. Trzymajcie się ciepło i zdrówka w tych trudnych dla nas czasach. 

Do następnego, cześć!


PS. Wybaczcie mi za błędy ale jest to napisane spontaniczne i pod presją czasu, bo muszę jeszcze napisać wpracowanie z polskiego.

PS.2  To nie będzie Sasuke x Oc

Kira03PL~ 




To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 02, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Czwarta SenninkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz