Kitap

201 17 2
                                    

" Yıl 1215 yılı, o zamanlarda rbk nın bulunduğu yerde bir okul varmış. Kızlı erkekli karma sistem varmış henüz. Okulda herkes kafasının estiğini yapar, hocalar sesini çıkaramazmış. Bir gün, toplu bir şekilde sınıfta oturularken hoca ders anlatırken hiçkimsenin onu dinlememesi onu bıktırmış. Dinlesenize siye bağırdığında çocuğun teki kızlarla konuşuyoruz hocam görmüyormusunuz diye dalga geçince öyle bir sinilenmişki o gün yemin etmiş -Yeter ulan ! Ne haliniz bu sizin ha ?! Size öyle şeyler yapacağım ki, 800 yıl devam edecek ! Birdaha kız yüzü göremeyecek, birlikte olamayacaksınız. Sadece kız olay değil, vakit geçirdiğiniz kantinlerde aldığınız yiyeceklerin aşırı kötü olmasına alışıp, kötü olmasına rağmen beğeneceksiniz ! Ve, ve bu okul çerçevesinde öyle bir olay yapacağımki, hepiniz zehirlenecek, bedenleriniz 800 yıl çürümeden toprak altında kalıp can çekişeceksiniz. O gün geldiğinde, tekrar kalkacak ve tüm dünyaya zehiri bulaştıracaksınız. Herkes sizin gibi olacak. Bu lafımı unutmayın 800 yıl sonra zehir besinlerle vücutlara aktarılacak. Zehirlenenler sizi tekrar diriltecek ve tüm dünyayı zehirleyeceksiniz. Dünyanın sonuna kadar o halde kalacaksınız ! Panzehiri içen sadece 5 kişi sağ kurtulacak ! Bu akımı başlatan zehir ise ..."dedi yaşlı adam ve sustu "Zehir ise ne, söylesene"dedi uzun boylu olanı. "Bilmiyorum,yırtılmış sayfa"dedi. "Kahretsin, bunlar doğru olamaz, olmamalı"dedi. "Size tüm bilgileri sundum. Bir daha yanıma yaklaşırsanız sizi öldürürüm" dedi adam ve onları dışarı çıkarttı. Yüzünden belliydi yaşlı adamın. O da korkuyordu. Gerçek olabilirmiydi acaba bunlar. Panzehir neredeydi ? Kimdeydi ? 2015 tarihine sadece 5 gün kalmıştı. Korkuyorlardı...

U Tipi Cezaevi #RbkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin