Plan

141 11 2
                                    

" Şahsen ölüler hortlamadan kaçmalıyız" dedi şanssız.7 saatleri vardı. "Ya çıktığımızda yetişemessek, nasıl kaçacağımızı, nereye gidiceğimizi bile bilmiyoruz" dedi kısa boylu. " Arkadaşlar,planım şu; geçitte çok eski bir kömür madeni var ama şuan kullanım dışı.Vagona binip ray üzerinden çarşıya kadar gidebiliriz. Sonrasını size bırakıyorum" dedi tesbihli. " Yanlız tüm gün ayaktaydık. Uyumamız lazım " dedi akrep. " Uyumamalıyız bence" dedi şanssız ama uykusu gerçekten onu çok halsiz hale getirmişti. " Peki, madem öyle diyorsun. Fakat maksimum 6 saat uyumalıyız çünkü uyanışa 7 saatimiz var" dedi. Yataklarına uzandılar ve uyudular. Ses geliyordu. Rüya görüyordu. " Sen, sen ve diğer 3 kişi" diyordu hayali bir ses. " Yeter artık, ne söylemeye çalışıyorsan söyle ! " dedi şanssız. Aynı sesi 3 kez duymuştu rüyasında ve her seferinde kötü uyanmıştı. " Uyan, uyan ve kaç ! Öleceksin !! "Dedi o ses. " Uyansana ! " dedi akrep ve tokatı yapıştırdı. Her rüya sonrası gibi yine kötü durumdaydılar. Kapıya sanki birileri tekme atıyordu. 2 kişi kapıyı tutuyor, öbürü ise silah hazırlıyorken şanssızı uyandırıyordu. " Noluyor ?! " dedi şanssız. " 7 saati doldurmuşuz, alarm kuran olmadı hatırlarsan ! " dedi kısa boylu. " Hortladılar, Hortladılarrrrr !! " dedi tesbihli. Hemen kalktı ve sağa sola baktı. Odada görevlilerden kalma bir kaç kelepçe, biraz çanta ve temizlik aletleri vardı. Sopa takılı olanları aldı. Birini kapıya taktı. 2 kişi bıraktı kapıyı. " Hızlı düşünün, bize savunma için silah, kaçacak bir yol lazım" dedi akrep. "

U Tipi Cezaevi #RbkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin