Egemen evin adresini yollamıştı bende vakit kaybetmeden evden çıktım ve onların evine gittim.Zile bastım ve kapıyı açtı beni içeri davet etti bende girdim sonra da masaya geçtim kitapları falan çıkardım çalışıcaz demistim sonuçta Egemen de geldi bilgisayarı falan yerleştirdi içecek biseyler isteyip istemediğimi sordu bende istemedim buna güvenemezdim sonuçta.Evi incelemeye başladım gayet normaldi hicbir sorun yoktu ama odasına ulaşmam ve kurcalamam gerekiyodu bende onun içtiği içeceği yanlışlıkla koluna çarpıp kendi üstüme döktüm böylece hem odasının nerde oldugunu öğrenicem hemde üstümü değiştiriyorum ayağına etrafı inceliycem.
A-Egemen üstüm battı da zahmet olmazsa senin kıyafetlerinden giyebilirmiyim söz veriyorum geri getiririm afedersin.
E-Neyse önemli değil güzelim giyebilirsin ben sana odamın yerini gösteriyim,dedi ve bingo ilk işlem tamamdır odasına girdik ve ben yatağa oturdum oda kıyafet bakıyodu bana olabilicek biseyler arıyodu sonra eline birkac bisey aldı;
E-Bunlardan istediğini giyebilirsin,dedi ama o sırada üstüme eğilerek yatağa kıyafetleri bırakıyodu çok yakındık nedensizce kalbim hızla atmaya başladı.
A-Teşekkür ederim,dedim ve o an da ben der demez dudaklarıma yapıştı ve bende ne olduğunu anlayamadım ama karşılık veriyodum nedense onu öpmek istedim.İyice yatağa yatmıştık öpüşü sertleşirken kapı çaldı kapı resmen tekmeleniyordu oda üstümden kalktı;
E-Hay sikeyim kim bu saatte yaa tam vaktini buldu yani,güzelim sen üstünü falan değiştir geliyorum ben,dedi ve gitti işte bana da fırsat oldu hemen etrafa bakmaya başladım.Çekmece de bir kitap buldum.Kitabı biraz inceledim ve birkaç yerin fotografını cektim hemen daha sonra yine aynı yerde taşlar buldum çok tuhaflardı ama çokda güzellerdi acaba ne anlama geliyordu bunlar.
Onlarında fotografını çektim ve artık egemen gelmeden onları yerine koymam gerekiyodu hepsini yerine koydum ve üstümü de degiştirdim aşağıya indiğimde gözlerime inanamadım Egemen ve o aradığım kız öpüşüyorlardı demek ki gelen o kızmış onu kaçırmak istemiyodum ama onları dinlemem bana daha çok bilgi sağlar diye düşündüm ve birbirlerinden ayrıldılar.
E-Karmen senin burda ne işin var?
K-Eski sevgilimi ziyarete geldim olamaz mı?
E-Amacının bu olmadığına eminim.
K-Sende bana ait bişey var Egemen onu bana geri vericeksin.
E-Karmen sonra konuşalım mı bu meseleyi şuan müsait degilim anlıyomusun?
K-Sana ne zaman benim sözümden dışarı çıkmaman gerektigini söyliycem ha,dedi ve bir anda egemenin kolundaki o iz kabarmaya başladı bu nasıl olabilirdi çocuk acı çekiyodu resmen ama bu çok saçmaydı.Artık aşağıya inmem gerekiyodu ve indim karmen denen kız beni görünce Egemeni hemen bıraktı;
K-Merhaba Alya sonunda tanışabildik seninle de umarım aradığın bilgileri almışsındır işaretleri takip et tatlım sonuca sende şaşırıcaksın,dedi ve bir anda çıkıp gitti bende hemen Egemenin koluna baktım ama o iz silinmişti artık istedigi bumuydu geri mi aldı ona ne verdiyse Egemen artık bana herseyi anlatmak zorunda ve umarım benimle ne ilgisi olduğunu çözebilirim.A-Artık daha iyiysen bana herşeyi anlatmaya ne dersin?
E-İnan bana durum gördüğün kadar basit değil o seni seçti Alya artık o sensin,sende o öyle düşün attığın her adımdan haberi var.
A-Ben hala hicbisey anlamıyorum bu nasıl oluyo? bunların anlamı ne? neden beni seçti?
E-İnan bana cevapları kendin bulmak zorundasın sana yardım edemem sadece genlerin var bu senin içinde var bırak ortaya çıkmasına izin ver işaretler seni doğru yere yönlendiricek ve en sonunda kim olduğunu biliceksin artık sen normal biri değilsin Alya.Bunlar çok mantıksızdı gerçekten kafayı mı yedim yalnızlıktan acaba daha birkaç güne kadar hayatım o kadar normaldi ki şimdi bunlar da neyin nesi kafam gercekten çok karışık "BEN KİMİM?"
Arkadaşlar biliyorum bölümler kısa ama inanın bana bu durum ilerleyen zamanlarda değişicek sadexe hikayede herşey yerli yerine otursun istiyorum okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BEN SEN DEĞİLİM"
ChickLitEn az kafam kadar karışık bir kitap sizlerle... "Ne olduğunu anlamadım ama içimden bir ses hayatımda bişeylerin ters gittigini söylüyor ve ben umarım ne olduğunu bulurum" *İYİ OKUMALAR*