Acaba bu işaretler benim içinmiydi evren bana bir mesaj gönderiyor olabilirmiydi bence benim hayatım şimdi başlıyordu.
Önce biraz bilgi toplamam lazım o işareti bulmam lazım bir anda hayatımda belirdi ve ne olduğunu bilmediğim şekilde o işarete doğru çekiliyordum sanki hayatımdaki eksik parça oymuş gibi...
Kütüphaneye gittim ve araştırmaya başladım.Aslına bakarsak pek fazla sonuç yoktu ama bulmak için çok uğraşmalıydım.Bir kitap buldum baya eskiydi bu kitaptaydı bu sembol görür görmez kendine çekmişti beni,hemen alıp okumaya başladım bir dakika bu sembol antik yunana kadar gidiyor Gece tanrısının sembolü ama bu ne anlama geliyor olabilir ki daha fazla bilgi lazım bana ama artık eve gitmem lazım kitabı aldım ve eve gitmeye başladım akşam olmuştu zaten.Bir dakika umarım doğru görüyorumdur o kız burda,duvarın önündeki kız galiba o elindeki sprey boyayla duvara bişey çiziyor ve bu çizdiği sey o sembol onunla konuşmalımıyım bilmiyorum bana zarar verebilir ama denemeye değer bence,tam konusmaya giderken koşarak uzaklaştı burdan neden böyle yapıyorlardı işaretleri verip neden kaçıyorlardı anlamıyorum orda duvarın fotoğrafını çekip eve dönmüştüm internetten de araştırmaya başladım ama nerdeyse sonuç bulamıyordum elde ettiğim bilgiler hiçbir anlama gelmiyordu.
İnternette bulduğum sonuçların çıktısını aldım,kitaptaki bazı yerlerde anlamlar aradım ve bir tablo oluşturdum ortasına sembolün fotoğrafını koydum.Artık uyumam gerekiyordu düşünmekten iyice kafayı yemiştim aslına bakarsak neden bu kadar uğraştığımı bilmiyorum iki saniye durup kendime "ben ne yapıyorum ya" diye sordum gerçekten neden bunu bu kadar merak etmiştim beni bu sembole iten şey neydi acaba kız hakkında bilgi toplamam lazım ve bunun yoluda Egemen'den geçiyor Egemen'i kendime aşık edersem gerekli bütün bilgiyi toplayabilirim yarın ilk planım belli oldu.
Önce dersten faydalanıp ona yaklaşcam onun bildigi bir konuyu bilmiyomusum gibi anlatmasini istiycem cocuk zaten kızlara meraklı hemen planın birinci aşaması tamamlanır gibi gözüküyo şimdi sıra bunu işleve koymakta.
A-Egemen sana bir soru sorabilirmiyim?
E-Tabi sor bakalım küçük hanım.
A-Ben bu konuyu anlamadım sen anlamışa benziyorsun bana anlatırmısın?
E-Hmm bizim sert kızımız yumuşamış bakıyorum da,diyip piç gülüşünü attı resmen çocuk aslında bunun acısını sonra çıkarcam ama beklesin o.A-Ne var anlamadım anlat diyorum alt tarafı yardım istedim.
E-Tamam güzelim ben sana yardım ederim,diyip yine o gülüşü attı allahım kafayı yemek üzereyim sinirden neyse dayanmam lazım buna da katlancaz artik ne yapalım.A-İstersen kütüphanede çalışabiliriz.
E-Bence sen bize gel hem rahat rahat çalışırız ne dersin ha,dedi ve bunu gercekten demis olduguna inanamiyorum ama benim icin bir fırsat olabilir sembol ile alakalı bilgi bulabilirim hemde kız ile ilgili ağzını ararım.A-Tamam bana uyar.Kaçta geliyim?
E-Akşam sekiz uyar mı sana ben seni evine bırakırım geri merak etme,dedi ama o saatte ne işim var bunun evinde neyse artık iş işten geçti.A-Tamam akşam görüşürüz o zaman.
E-Görüşürüz.Hemen eve gidip hazırlandım umarım aradığım bilgileri bulurum ve o pislik bana bisey yapmaz.
Merhaba arkadaşlar hikaye biraz monoton gidiyo özür diliyorum ama tamamen kurgu olduğunu belirtmek istiyorum.Vakit buldukça yeni bölümler yazıyorum kitaba istek artarsa daha uzun bölümler gelebilir hemde en kısa sürede okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BEN SEN DEĞİLİM"
Chick-LitEn az kafam kadar karışık bir kitap sizlerle... "Ne olduğunu anlamadım ama içimden bir ses hayatımda bişeylerin ters gittigini söylüyor ve ben umarım ne olduğunu bulurum" *İYİ OKUMALAR*