Artık herşeyi yavaş yavaş anlamaya başlıyordum ama yinede benim o kitabı Egemen'den almam lazımdı o bilgileri öğrenmem lazımdı.Tekrar Egemen'nin evine gittim;
E-Ne işin var burda Alya?
A-Bana yardım etmen lazım lütfen.
E-Tamam peki ne istiyosun?
A-Önce burda neler döndüğünü en ufak ayrıntısına kadar istiyorum sonrada o çekmecendeki kitabı bana ver.
E-Zaten o kitap senindi Alya sana vericektim o taşlar sadece sende çalışıyo kitapta yazanlarda aynı şekilde.
A-Ne? Bir dakika bu ne anlama geliyo buda bir işaretmiydi yani seni bana yol göstermen için mi gönderdiler aslında zaten?
E-Aslına bakarsak benimde pek bilgim yok konularda ama işaretleri sana benim göstermem gerekiyodu.
A-İşaretler artık yok gibi bitti mi?
E-Hayır son bir şey kaldı,dedi ve bana yaklaşmaya başladı ve beni yine öpüyordu buna anlam veremiyodum ve onu ittim.
A-Egemen bu da neyin nesi şimdi,dedim baya sinirliydim.
E-Son işaret bizim birlikte olmamız gerekiyo Alya eğer kapı çalmasaydı son işareti de gerçekleştiricektim sonra herşey yolunda gidicekti.
A-Nasıl yaa bu nasıl olabilir? Karmen peki nereye kayboldu?
E-O sadece Gece görünür aslına bakarsan şuan bile çokta uzakta değil benim karşımda oturuyo.Buda neydi şimdi ben mi? Çok saçma ama Karmen ben olamam ki.O an Egemen'in dedikleri aklıma geldi"Artık o sensin,sende o"bu nasıl mümkün olabilir?
E-Sana artık kitabı veriyim istersen taşlarda eline alınca bişey farkettin mi?
A-Ne gibi bişey farketmem gerekiyodu gayet güzel taşlar işte.
E-Ben elime alınca farkedersin.
A-Tamam.Kitabı almıştım sıra taşlardaydı Egemen ilk benim dokunmamı istemişti ben dokundum ve ilk sefer dokunduğum gibi parlıyorlardı sonra Egemen eline aldı ve taşlar bir anda söndü.
E-Eskiden benim elimde de parlıyorlardı ama Karmen gelip herşeyi alana kadar.
A-Bu bir güç mü?
E-Tam olarak denemez enerjiye bağlı bişey benim kanımda bu yoktu Karmen kendi isteğiyle beni kendinden yaptı bu yüzden geri alabildi verdiği gücü ama senin kanında var bu yüzden seni istiyo.
A-Ama bir sorun var ben nasıl Karmen'e dönüşüyorum?
E-Kitaptaki yazılar okudun mu bir çoğu tarhiçe ama bir çoğu ayinler ve büyüler dolu ama bu kitap sadece sen de çalışır ama gücün şuan tam değil çalıştıramazsın.
A-Peki gücümü nasıl kazanabilirim.
E-Sen Nyks'in soyundan geliyosun Gece tanrıçasının ve en son sen kaldın.Onun gücü Geceye hükmetmektir bu yüzden sabah hiçbişey yapamayız Gece olunca kitap ay ışığının altında tüm gücünü ortaya koyar taşlar da istediğin gücü arttırır sana enerji verir.
A-O zaman akşam gücümü kazanabilirim öyle mi?
E-Evet ama bu biraz uzun sürücek tek akşamda herşeyi kavrayamazsın ataların sana işaretleri boşuna göndermedi ve bizim bulmamız gereken bir kâhin var o sana herşeyi daha iyi anlatır bir kehanete göre senden öncekilerde seninle aynı şeyi yaşıyorlarmış ne kadar gerçek bilemeyiz.
A-Peki galiba yavaş yavaş herşeyi anlıyorum peki ben gücümü kazanınca ne olucak görevim ne benim?
E-Senin görevin bizim ruh hallerimiz ve benzeri duygularımız bunları kontrol etmek bunun dengesini düzenini kurmak yani başka şeyler de var ama ilerde kendin yapman lazım.Bu görev biraz fedakarlık gerektiriyor ama sen özel olarak seçildin bunu yapabilirsin.Artık herşey bir anlam kazanmıştı.Az kaldı bütün sorularımın cevabına ama önce kâhini bulup şu kehanetleri öğrenmeliyiz...
Merhaba arkadaşlar bu bölümden sonra ufak bir UYARI yapmam lazım.Bundan sonraki bölümlerde kafanız baya karışabilir önceki bölümleri dikkatli okuyun o bölümlerde ileri bölümlerin ip uçları var ve şuan bile kafanızın karıştığını biliyorum ama inanın ki o kadar da zor değil anlaması sadexe biraz mantık kurun okuduğunuz için teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BEN SEN DEĞİLİM"
ChickLitEn az kafam kadar karışık bir kitap sizlerle... "Ne olduğunu anlamadım ama içimden bir ses hayatımda bişeylerin ters gittigini söylüyor ve ben umarım ne olduğunu bulurum" *İYİ OKUMALAR*