Sabah erkenden kalktım sanki her gün aynı gibi geliyordu bana hep aynı seyleri yaşıyodum bıkmıstım adeta ama alışmıştım da.
Yataktan kalktım ama cidden kalkmak istemiyordum.Banyoya girip işlerimi halledip çıktım okul icin hazırlanmaya başladım okul formamı giydim,saçımı bu gün topuz yapmak istedim sonrada hafif bir makyaj yapıp mutfağa gittim.
Annem kahvaltı hazırlamış bile coktan yine laf ediyodu gec kalıcaksın diye oda işe gidicegi için acele ediyodu her gün bu telaşı yaşıyodum.Ağzıma iki lokma atıp okula dogru yürümeye başladım.
Okula gelmiştim ve sınıfa çıktım allahtan daha zil çalmamıstı yerime oturdum zaten öyle çok arkadaşı olan biri de degildim hoca gelene kadar kitap okumayı tercih ettim.
Okul yine bildiğim gibi gecmişti cidden hayatım o kadar monoton geçiyordu ki gerçi şikayetçide degildim,yani belki biraz şikayetçi olabilirim ama alıştım artık.Okuldan çıktık ve ben eve gitmek istemiyodum bu yüzden yolu uzatmaya karar verdim ve müzik dinlemek istedim ama lanet kulaklık yine dolaşmıştı ben kulaklığı takmadan önce bir çığlık sesi duydum ve olduğum yerde durdum bir adamın bağırışlarıydı bunlar sanki acı çekiyo gibiydi.O an ne yapıcağımı şaşırdım adeta ama içimden bir ses beni o sese doğru gitmem için zorluyordu sanki bende gittim çıkmaz bir sokaktan geliyodu sesler.Köşeden kafamı uzaltıp baktığımda adeta şok olmuştum gördüklerim karşısında.Bir tane kız bir adamın üstündeydi ama adamın alnından kanlar akıyodu kızın elinde bir bıçak vardı ve adamın alnına bisey çiziyodu gördüklerime cidden inanamıyorum o an orda elim ayağım titremeye basladi ve yanlışlıkla biseye carptım ve ses çıktı kız bir anda bana döndü göz göze gelmistik çok tuhaftı ama çokta korkutucuydu hemen kaçtım ordan içimden umarım beni farketmemistir diyorum ama resmen gözgöze gelmiştik eve nasıl gittiğimi hatırlamıyorum bile.Annem sorguya çekti herzamanki gibi ne bu halin baya korkmusa benziyosun falan dedi bende geçiştirdim ama o an aklımdan gitmiyordu.Esas kafamı kurcalayan sey neden peşimden gelmediğiydi.
Düşünürken uyuya kalmışım sabah uyandığımda kendime geldim ve eski hayatıma geri döndüğüme emindim artık düşünmüyordum.Okula gittim ve sınıftakilerin yeni bir öğrenci gelicek dediklerini duydum aslında pek önemsemedim.İlk dersin yarısında sınıfa bir çocuk girdi.
Arkadaşlar yeni karakter:
Egemen:sporcu,biraz playboy,şımarık,yakışıklı bir çocuk.Egemen adında bir çocuk hemde sporcu iyimis ama benim ilgi alanımda degil kesinlikle.Sonra hoca bir anda
-Egemen yavrum sen Alya'nın yanına otur,dedi
Bende bisey demedim oturur oturmaz tanışmak istedi bende elimi uzattım ama bir sorun vardı.
-Bileğindeki işaret,dedim elimle gösterirken bir yandan sesim titriyordu çünkü bu isareti o kız yapmıştı o adama yaptığında görmüştüm.
-Eski sevgilim yapmıştı cok sever bu isareti de,dedi göz devirir ve sinirli bir şekilde.Ben yine şoktaydım inanamıyordum bu nasıl bir denk gelmeydi böyle hemen çocuğu ittim ve sıramı biraz cektim çocuk afallamıştı ama bisey dememişti.O an içimden bir ses iste hayatına anlam katmak için bir şans diyordu adeta araştırmam lazımdı neyin nesiydi bunlar ne anlama geliyorlardı ve niye karşıma çıkmışlardı o kızı bulmam lazımdı...Arkadaşlar hikayenin basları biraz sıkıcı geldiyse özür dilerim ama böyle başlaması gerekiyordu okudukça sırlar ortaya çıkıcak yeni bölüm için beklemede kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BEN SEN DEĞİLİM"
Chick-LitEn az kafam kadar karışık bir kitap sizlerle... "Ne olduğunu anlamadım ama içimden bir ses hayatımda bişeylerin ters gittigini söylüyor ve ben umarım ne olduğunu bulurum" *İYİ OKUMALAR*