7.Bölüm

19 5 16
                                    

Şuan herşey yolunda gidiyordu.Egemen de yanımdaydı bu savaşı kazanabilirdik yani umarım ama tek merak ettiğim şey madem Karmen de bizden yana neden yanımızda olmadığı neden ortalıkta olmadığı.

A-Karmen nerde Egemen?
E-Alya Karmen heryerde anlamıyomusun o u küçümseme.
A-Bizim tarafımızda öyle değil mi?,dedim ama Egemen susmuş ve donmuş bir şekilde kitaba bakıyordu.Kitabı kapatıp bana bakmasını sağladım ve;

A-Değil mi?
E-Alya bu soruların için daha çok erken sana hiçbişey söyliyemem.
A-Egemen benim yanımda degilmisin Güneşi yenmek için neyi bekliyoruz Karmen nerde neler oluyor burda yine ya?
E-Bak Alya bu iş sandığından daha büyük güçlerin daha yerinde değil ve Karmen ise şey ııı...
A-Söyle artık Karmen bizden değil degil mi?
E-Bunu böyle ögren istemezdim Alya çok üzgünüm.
A-N-ne yapıy-,cümlemi tamamlamadan ağzıma bez koydu ve sonrası karanlık.

Uyandığımda boş bir odadaydım odada sadece yatak vardı ayak sesleri duydum ve hemen daha ayılmamış gibi yattım.

?-Hala uyanmamışsın be güzelim,dedi ama bu ses bana çok tanıdık geliyo bu Egemen galiba.
E-Çok üzgünüm Alya onu durdurmak istedim ama hersey için çok geçti.

Bir yandan bişeyler söylüyor bir yandan saçımı okşuyordu şimdi senden pişmandı bana ihanet etti ama şimdi pişman.

A-Egemen?
E-Uyandın mı güzelim?
A-Bana sakın güzelim falan deme sen bana ihanet ettin ya resmen!
E-Alya çok üzgünüm beni de anla seni tanımıyodum ve onunla çalışmam için beni tehdit etti başka çarem yoktu.
A-Egemen lütfen beni burdan çıkar bana yardım et lütfen.
E-Üzgünüm bunu yapamam çok üzgünüm,dedi ve gitmeye başladı arkasından bağırdım ama ne fayda şimdi taşlar yerine oturmaya başladı.Artık herşeyi anlamıştım Karmen bizden falan değil ben o değilim oda ben değil biz zıtız yani bu demek oluyo ki Karmen Güneş'miş peki Egemen kim oluyo bu durumda yardımcıları falan mı yada onu zorla mı tutuyo büyük ihtimal zorla tutuyor ve beni yenmek için kullandı ne kadar aptalım şu zamana kadar anlamadım.Annem? İnankıyorum herşeyin farkındaydı beni korumaya çalıştı kendi ellerimle kâhini yok ettim resmen geriye normal bir insan olarak kaldı şimdi ne yapıcam en işime yarıyacak şeyi aldım elinden herseyi kendi ellerimle mahfettim .Taşlar falan da yok yanımda kitap zaten yok burdan kurtulmam lazım ama nasıl yapıcam ya Allah kahretsin neden ben?

Bir süre öylece herşeyi düşündüm burdan çıkamazdım onunla anlaşmam lazımdı.Ben bunları düşünürken kapı açıldı içeri Karmen girmişti ve sırıtıyodu.

K-Ne kadar da safsın ama,dedi ve gülmeye başladı iyice sinirlenmiştim üstüne yürüdüm.
A-Sen beni kandırdın bu adil değil bütün düzeni bozucaksın eminim ki atalarının kemikleri titriyordur!
K-Ah tatlım sen herşeyi yanlış anlıyosun bak şimdi önce benimle bağırarak konuşma anlaştık mı? Daha sonra ise yenildin bunu kabul et artık burdan çıkamazsın tutulmayı bekliyorum iki gün sonra tamamen ben hükmedicem hem Gece'ye hemde Güneş'e istediğim gibi yaparım artık büyülerinde işe yaramaz ne taşların yanında ne de kitabın şimdi ne yapıcaksın?
A-Seni aşağlık pislik ne yaptığını sanıyosun ha,dedim ve tam suratına bir tane vurucakken elim havada kaldı ve bükülmeye başladı çok canım yanıyodu.
K-Senden bunu beklemezdim gerçi daha beni tanımıyosun güclerin daha oturmadı senin ve benim gücüm normalde senden fazlayken bu savaşı ben kazandım pes et artık.
A-Defol git burdan DEFOL!,dedim oda gülerek çıkt8 kapıdan yere oturup ağlamaya başladım kaçışım yoktu ve kimseyi kurtaramazdım da bütün dengeyi bozucaktı resmen kıyamet için gün sayıyordu ve ben burda oturup hiçbişey yapamıyordum ona engel olamıyodum.

Bir süre sonra içeri yüzünde maske olan biri girdi ve kolumdan tutup beni biyere götürüyordu artık tüm ümidim tükenmişti ben de kendimi saldım ve Karmen beni nereye gönderiyor acaba diye bakmaya başladım ama bir terslik vardı biz dışarı çıkmıştık ve bir arabaya binip baya uzaklaşmıştık beni tuttukları yerden nereye gidiyorduk böyle.

A-Sende kimsin nereye götürüyosun beni?,maskeyi çıkarttı ve gördüğüm yüzle hem şok olmuştum hemde sevinmiştim...





Merhaba arkadaşlar biliyorum yeni bölümleri geç atıyorum ama istek olmadığını gördüğümde yazasım gelmiyor lütfen vote ve yorum atın bende yeni bölüm yazmak icin hevesli olurum.Sizce maskeli adam kim? Yorumlarda yazın okuduğunuz için teşekkürler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"BEN SEN DEĞİLİM"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin