Egemen önce benim eğitilmem gerektiğini söyledi ve bana bir kolye verdi bu kolye de o taşlardan yapılmıştı ve parlıyordu bana bunun bana güç vericeğini söyledi daha sonra belli düşmanlarımın olduğunu ve savaşmak için bir ceşit büyü tarzı şeyleri ve dövüşmeyi falan öğrenmem gerekiyodu.Bence ilk dövüş işini güç işini halledelim çünkü kitap annemde ve kâhin olduğu için ileriki planlarımızı bilicek bu yüzden acele etmeliyiz ben onun kızıyım zayıf noktasıyım o kitabı ondan almak yinede kolay olmuycak bu yüzden Egemen'e ilk beni eğitmesini söyledim.Nasıl durucağımı falan gösterdi nasıl savunucağımı gittikçe gelişiyodum ama daha yolum vardı sonrada düşmanlardan bahsetti.
E-Öncelikli düşmanın tabikide Güneş,o bencil bir tanrıydı ve şuan onun yerinde olan kişide öyle herzaman kendinin hükemtmesini istiyordu,ama zamanında Gece onu alt edip bir anlaşma yaptı bu yüzden gece ve gündüz şuan gayet planlı ve düzgün bir şekilde paylaşıyorlar ikisininde çekim alanı farklı Güneş senden güçlü Güneş'in enerjisi Ay'ın 5 katı hatta daha fazlası bile olabilir şuan intikam istiyor senin yapman gereken onunla tekrar orta yolu bulabilmek eğer onu öldürürsen sadece Gece hükmeder ama bu olamaz çünkü bu sefer evrenin dengesi bozulur bu kıyamet gibi bişey olur Güneş olmazsa sen bile olamazsın ama bu dengeyi bozuyo şuan o senin yapman gereken bu savaşı kazanmak.
A-Anladım peki Güneş kim?
E-Daha bulamadım ama bakınıyorum bir ip ucu bulmaya çalışıyorum.
A-Biliyomusun Egemen sen olmasan ne yapardım bilmiyorum.
E-İkimizinde görevleri var Alya ve benim görevim yanında olmak bunu daha sonra anlarsın.
A-Son işareti hala gerçekleştirmedin.
E-Az sabırlı ol güzelim:)
A-Kes şunu görevin diye dedim sonuçta:)
E-Peki öyle olsun bunun zamanı değil şuan emin ol şimdi annenden o kitabı nasıl alıcaz bunu bulmalıyız.
A-Benim bir planım var aslında..Bir süre sonra
E-Bunun iyi bir fikir olduğuna emin misin?
A-Başka çaremiz yok gel hadi,dedim ve evin önüne geldik.Annem kapıyı açar açmaz Egemen benim boynuma bıçak dayadı.Annem şok olmuştu.E-O kitabı çabuk bana ver yoksa kızına veda edersin
-Bunu yapamazsın ben herseyi gördüm böyle olmaması gerekiyodu onun kaderinde şuan ölmek yok.
E-Hiç emin olma kader değişebilir bunu sende biliyosun.
-Tamam peki kitabı sana vericem ama sende kızımı bana geri vericeksin anlaştık mı?
E-Tamam anlaştık,dedi ve annem kitabı almaya gitti.-Kızımı ver kitabı veriyim.
E-Önce kitap.
-Tamam aynı anda,dedi ben anneme doğru giderken Egemen kitabı aldı ve bende annemi tuttum sonra annemi tutması için Egemen'e verdim ve kitabı aldım.-Alya ne yapıyosun sen?
A-Üzgünüm anne doğru olan bu,dedim ve kitaptan dogru büyüyü aramaya başladım.
-Hayır bunu bana yapamazsın annenim ben senin.
A-Çok üzgünüm,dedim ve büyüyü okumaya başladım büyü bittiğinde boynumdaki taşa dokundum ve annemin bütün gücünü elinden aldım oda bayıldı.A-Sence doğru olanı mı yaptım?,bunu derken annemi yatağına yatırıyoduk.
E-Sen doğru olanı yaptın oda bir düsman sayılırdı artık normal biri oldu merak etme,dedi ve bana sarıldı.Egemen olmasa ne yapardım bilmiyorum ilk başta ona karşı çok önyargılıydım onu yem olarak kullanıcaktım inanamıyorum.Egemen'den
E-Alo Karmen hersey yolunda kız çok saf.
K-Biliyorum ilk gördüğümde anlamıştım yemi yutucağını kâhinide kendi elleriyle yok ettiğine göre.
E-Yinede fazla abartmıyalım hala hicbişeyin farkında degil çünkü ama anlayabilir her an hala araştırma yapıyor.
K-Merak etme hicbiryerde bu bilgiler yok istediği kadar tarihçeye baksın sadece son kozumuzu oynayalım ve bitsin.
E-Sencede bu intikam işi fazla uzamadı mı?
K-Ne saçmalıyosun sen yoksa kız aşık mı oldun?
E-Yo-yok yani ne alaksı var,lanet olsun sesim titremişti.
K-İyi bunu sakın aklından bile geçirme çünkü....Merhaba arkadaşlar olaylar daha da karıştı farkındayım lütfen olayı çözdüğünü düşünen arkadaşlar yorum atarlarsa sevinirim diger okuyan arkadaşlarımıza yol gösterebilirler böylelikle okuduğunuz için tesekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BEN SEN DEĞİLİM"
ChickLitEn az kafam kadar karışık bir kitap sizlerle... "Ne olduğunu anlamadım ama içimden bir ses hayatımda bişeylerin ters gittigini söylüyor ve ben umarım ne olduğunu bulurum" *İYİ OKUMALAR*