Hemen eve gidip kâhinin nerde olduğunu bulmak için araştırmam lazımdı.Eve gittiğimde karşılaştığım manzara yüzünden sinir krizi geçirmiştim resmen.Annem odamdaydı ve bütün oluşturduğum tabloyu,resimleri,araştırdığım bilgileri ve kitapları yerle bir etmişti.
A-Anne ne yapıyosun sen ya?
-Alya yeter artık ne işler karıştırıyosun sen bunlar da neyin nesi böyle?
A-Keşke etrafı dağıtmadan önce sorsaydın anne bütün planı alt üst ettin şuan.
-Ne planı ne saçmalıyosun sen bu simgeler,kitaplar,resimler neyin nesi oluyo aklını mı kaçırdın sen?
A-Bak sana herşeyi anlatıcam ama şimdi değil lütfen bana izin verde işime devam ediyim.
-Hayır tabikide bu saçmalığa hemen son veriyosun Alya anladın mı beni?
A-Anne anlamıyosun bu benim hayatım için önemli lütfen diyorum.
-Esas sen beni anlamıyosun kızım bu araştırdıkların ne kadar saçma şeyler farkındamısın gerçek değil bunlar kendine gel.
A-Gerçek değil mi? Sen öyle sanabilirsin bana izin verirsen gücümü topluycam ve sana o zaman ispatlıycam hatta dur biraz taşlar nerde?
-Ne taşından bahsediyosun yine sen?
A-Hah işte burdalar bak parlı- dur bir saniye niye parlamıyo ama parlıyodu neler oluyo ya?
-Kızım bak sen iyice kafayı bozdun bunlar sana iyi gelmiyo lütfen.
A-Hayır ama bu çok saçma yaa inanmıyorum bu nasıl olur? Dedim ağlayarak ama bir süre sonra etraf karardı sanırım bayıldım.Ayıldığımda odamda kimse yoktu ama bir sorun vardı hareket edemiyordum buda neyin nesiydi böyle? Butun bilgilerim atılmıştı odamdan sonra kapı açıldı ve içeri annem girdi;
A-Anne ne oluyo niye hareket edemiyorum.
-Tatlım o bilgileri almamalıydın çok üzgünüm ama dogru olan bu.
A-Neyden bahsediyosun sen?
-Senin Gece olmana izin vermiycem herşeyin tekrar gerçekleşmesine izin veremem.
A-Sen herşeyi biliyodun dimi başından beri hemde.
-Senin geleceğinde onlar olmamalı kaderin değişmeli bu yüzden bunu yapıyorum.
A-Bir dakka sen benim geleceğimi nerden biliyosun? İnanmıyorum kâhin sensin öyle değil mi?
-Bu senin iyiliği içindi kızım,dedi ve odadadan çıktı gitti.Şimdi ne yapıcaktım hareket bile edemiyodum Karmen'e ulaşmam lazım bu yüzden akşam olması beklemeliyim belkide gelir.Akşam oldu ama ne gelen var nede giden kendi annemin bana bunu yaptığına inanamıyorum.Benim geleceğimde ne var ki bunun olmasını istemiyo bunca zaman herşeyin farkındaymış ve kaderimi değiştirmeye çalışıyo.Ben bunları düşünürken bir ses geldi pencereden umarım Karmen'dir.Bir dakika bu karmen değil bu Egemen nerden bunu bildide geldi ki;
E-Sakın sesini çıkartma.
A-Sen benim burda böyle olduğumu nerden bildin?
E-Karmen kendisi bu saatten sonra gelemezdi sana demiştim Karmen sensin Gece de sensin hala anlamıyomusun?
A-Ben nasıl olabilir böyle bişey?
E-İnan bana bu bildiklerin daha hicbişey.
A-Annem bu yüzden senin Gece olmana izin vermiycem demişti demek.
E-Şimdi seni burdan kurtarmalıyız.Egemen bir iğne çıkarttı cebinden ve batırdı bir süre sonra hareket etmeye başladım ve beraber evden kaçtık ama tek yandığım şey elimdeki herşey artık annemdeydi kitap taşlar hepsi onda ve onları geri almam lazım onları geri alırsam onun kâhinliğini elinden alabilirim galiba...
Merhaba arkadaşlar biliyorum şimdiye kadar hiçbişey anlamadınız kitaptan öyle degil mi lütfen ne anladıysanız yorumlarda belirt ve beraber tartışalım inanın diğer bölümlerde herşey daha netleşicek okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BEN SEN DEĞİLİM"
ChickLitEn az kafam kadar karışık bir kitap sizlerle... "Ne olduğunu anlamadım ama içimden bir ses hayatımda bişeylerin ters gittigini söylüyor ve ben umarım ne olduğunu bulurum" *İYİ OKUMALAR*