Hari ke hari aku dengan wan semakin rapat. Kami dah macam adik bradik cuma Ada beberapa kelas ja sama. Semakin Hari semakn Sayang aku dengan Dy.
Wan: zam Kita g kl nak hujung minggu ni
Aku:ok ja.. tpi aku Tak brapa nak Tau sangat.. hang Tau aku ok jaa.. Sapa lagi ikot
Wan:hang dengan aku jaaAku melopong:adakah ni date🤔..
Wan
Ermmm aku Tak tahu laa apa perasaan aku sekarang.. aku bukan gay.. stop aku bukan gay. Tapi bila dengan zam ni Kan aku rasa bahagia.. setiap Hari kejut aku teman aku kesana kemarin.. perasaan ja kot apa kata aku ajak dia g kl hujung minggu ni Mana nak tahu.. dia bole jdi milik aku..
...................
..................
........
Masa yang dinantikan kami ambik train g kl... Jalan2 aku dah macam rusa masuk kampong.. biasa laa orang utara g kl Kan.. semua rasa cantik.. setelah.. kami g tengok wayang , Makan-makan Dan best part g shopping... Hahaha student Kan..
Aku:wan minggu depan aku kena masuk kem. Hang join Dak.
Wan: ehh aku kena handle kem TU wahhh best.. bole buli ko..
Aku dengan buat Mula Tak puas hati jalan melolong jaa terus tanpa tngok Kiri kanak.. Dan aku hampir nak kena Langgar dengan motosikal. Dengan pantas wan tarik aku jatuh dalam pelokan dia.. aku tergamamWan: haa merajuk lagi nasib aku Ada kau nak mati kaa.. lain kali hati-hati aku Sayang kau la bodoh..
Air mata aku dah Mula bertakung dah... Wan memelok aku Dan menenangkan Kan aku Dan Kami terus balik ke kolej.. .
...,..................
....................Setelah sampai dikolej wan perasan yang kaki aku Luka akibat terjatuh tadi.. "ehh zam kaki kau Luka". Aku tngok darah.. aku cakap aku ok jaaa... Dy keluarkan first aid dri bilik kami.. cuci Luka aku.. alahaii dah la hensem pandai rawat lukaaa... Bole Tak hang rawat hati aku sekali.. aipp apa aku merepek ni... Selepas tu aku terus tertdor..
Haahhh dah pukul brapa ni... Napa aku Tak bole bergerak ni... Lahh pasai pa dia ni tidoq pelok aku... Kalau laa aku dapat cium diaa... Sebenarnya aku lapar.. tapi sebabkan keadaan best sangat aku biarkan ja lah.. so aku Sambung tidur lagi...
*Sorry kalau x berapa menarik*
YOU ARE READING
heroku budak sukan
Romanceseorang remaja yang terlanjur sukakan seorang budak sukan.. this my first story.. kalau salah tlong tunjukan ☺️