Wan pov
Tak guna punya haziq kau perangkap aku. Sebab aku termakan kata-kata bodoh kau la nasib aku jadi macam ni...
Zam wan mintak maaf zam.. wan akan perbaiki baik hubungan Kita wan aku perbetulkan Mana yang silap it janji wan...
Flashback...
Selepas saja pulang dari holiday kami abg zam terus hantar aku balik rumah aku...
Wan: syg Tak nak stay sini dlu la Dua tiga Hari..
Zam: ermm Tak nak laa... Zam dah janji dengan ibu abah nak blk kg... Sorry.. nnti zam dtng ok...
Wan: ermm( nada merajuk) ok...
Zam: alololo jangan la merajuk... Tak hensem laa merajuk.. dah la jnji jngan lupa text Dan Call zam Tau... Byee jumpa lagi.. muah...
Wan:hahaha...sempat lagi erkk.. hahaha.. bye syg love u.. muah...jumpa lagi
Sambil tengok kereta yg dinaiki zam bergerak semakin jauh...sumpah aku Akan rindu perangai manja zam, gelak tawanya, telatah suka mengusiknya Dan favorite dia ayam mcd..hahahaha
Skip...
Pagi sabtu sesudah subuh aku terus Mandi siap2 terus nak pegi jogging Kat Taman berhampiran rumah aku....
Sedang aku jogging tiba2 aku disapa...
XXX: wan Sorang ja ka...
Wan: ushh tergejut aku.. kau ka haziq...hahaha... Bila balik
Haziq: hahahah.. sorry2.. semalam sampai...heeheh wahh ptut la sado.. rajin jogging rupanyaa...
WAN: ada2 ja ko ni.. cam study ok Tak..
Haziq:ermm not bad laa.... Semua berjalan lancar... Kau pull macam mna..
Wan: aku kena la jaga badan senaman nak jdi ckgu sukan Kan ..hahaha...
Haziq:Wan lepas jogging jom laa Kita gi sarapan Kat kedai yg Kita selalu lepak dlu nak...
Wan: aku ok ja lagi Pon aku Tak Dak papa nak buat ni....
Skip.....
Haziq selalu menghantar mesej pada ku.... Selalu jumpa aku sehinggakan aku terlupa sesuatu yg penting...
Suatu Hari haziq ajak aku kerumah dia...Wan: haziq Mana mak ayah kau...
Haziq: mak ayah aku Tak Dak diaorang blk kg Jap.. esk blk sini plak....
Wan: owhh kau sorg Lani...
Haziq: kalau aku sorg kau nak buat apa....
Wan: apa maksud kau...
Tiba2 haziq menghampiri aku.. aku tergamam... Haziq Mula mendekatkan bibir dia dengan bibir aku... Aku Tak mampu melawan...
Maka terjadinya aksi dimana wan telah menduakan zam...
Skip...
Keesokkan paginya
Wan terjaga dia sedar dia sedang memelok seseorang Dan orang it Ada haziq bukan zam.. satu perasaan bersalah muncul dalam hati wan... Dia terus balik kerumah Dy....
Setelah peristiwa itu... Haziq sering berjumpa wan untk memuaskan nafsu seks dia.. wan Tak mampu buat papa... Sebab dia sudah ketagih seks yang telah diberikan oleh haziq....
End flashback..
Wan telah menghubungi haziq until berjumpa..Dan haziq bersetuju untk berjumpa...
Skip...
Wan: haziq aku nak tnya kau ni semua plan kau Kan nak pisahkan aku dengan zam...
Haziq: kenapa ni syg.. aku Tak bt papa pon....
Wan:pegi mampus laa.. aku Tau nu keja kau Sapa lagi nak hntar video Kita dekat zam kalau bukan kau...
Haziq: hahahah... Yaa memang aku.. aku yang hantar vdeo gambar semua dekat zam... Waktu kau tidor pada mlm pertama Kita aku ambik no zam Dan send smua gambar Kita Dan video Kita....
Wan: kenapa kau sanggup buat aku macam ni haa setan.. aku ni kawan baik kau kot...
Haziq: wey bodo aku suka kau dari sekolah lagi.. tapi kalau asyik reject aku kau cakap kau geli gay laa kau benci gay laa... Sekrang tengok siapa yang gay skrang.... Kau tolak cinta aku kau terima bdk zam tu... Kalau aku Tak bole dapat kau zam Tak bole dapat kau laa...hahahaha
Wan: kau memang Tak guna....
Haziq: owhh lagi satu.. kau Tak dapat apa2 mesej dari zam sebab aku dah delete no Dy dalam fon kau...hahahaha....
Wan: patut laa aku Tak pernah dpt mesej daripada zam lepas peristiwa. Tu.....
Wan terus tumbuk muka haziq Dan dia terus belasah haziq disitu..
Wan: kau igt haziq aku Tak nak tengok muka kau lagi.. kau bukan lagi kawan aku kau dah mati...
Wan pergi meninggalkan haziq macam tu jaa...
Haziq pov
Kau tunggu wan... Kalau aku Tak bole dapatkan kau.. zam Pon Tak bole laa kalau cara elok Tak bole dapatkan kau aku guna cara Kotor laaa....hahahahaa.... Kau tunggu laa....hahahahaha....
Bersambung..
*Thanks sebab sudi membaca*
YOU ARE READING
heroku budak sukan
Romanceseorang remaja yang terlanjur sukakan seorang budak sukan.. this my first story.. kalau salah tlong tunjukan ☺️