part 4

6.9K 108 6
                                    

Assalamualaikum... Masuk tngok pintu rumah Tak kunci aku try la buka pintu bilik housemate aku semua kunci mungkin wan dh balik

Aku: wan.. owhh wanna.. hang dah balik kaa... Ok aku dengaq bunyi air.. dia Mandi ni...Tak pa laa aku tunggu dia...

Wan Pon keluar dari tandas Dan terus ke almari baju dia... Tanpa toleh tngok aku...

Aku: pasai pa pulak dia ni... Wan hang makan lagi Dak aku lapaq ni... Jom la p makan..

Wan diam Dan terus blah...

Aku pikir aku Ada bt salah kaa... Haa pegi mampus laa..  nnti dia balik aku Tanya dia..

Wan masuk semula ke bilik dengan sebungkus nasi...

Aku dah Mula panas ni.. wey wan aku ajak g mkn tdi pasai pa hang buat Tak Tau jaa...

Wan : owhh kau ajak aku laa... Ingat dah kenyang makan dengan snior tdi...

owhh dia nampak rupanyaa... Mula plan jahat aku nak usik dia...

Aku: ermm tu laa aku x sempat makan Pon tdi tngok dia senyum dah kenyang.. bila dia blah ja aku lapaq balik... Cam Mana...hahahaha

Wan lagi angin... Dia tutup pintu bilik dengan kuat...

Aku dah gelak teruk ni... Lagi satu dah kenapa Kan nak marah-marah aku Tak buat papa pon..

Wan duduk Kat meja sambil makan aku g duduk tepi nak pujuk dia balik

Aku: wan aku lawak ja tadi.. sebenarnya aku tadi memang nak makan dengan hang pastu aku dok kalut text hang tdi pastu aku langgaq dia.. tu ja...

Wan: dah aku Tak mau dengar laa.. buka mulut cepat...

Wan suapkan aku makanan dia.. kitaorang kongsi makanan...

Aku bahagia... Yup aku memang bahagiaa.. tapi sampai bila aku nak pendam perasaan aku dekat dia...

Mungkin sampai bila- bila...

Hahaha... Tapi aku harap dia Alan balas cinta aku.....

Wan: woiii berangan ja keja...

Aku senyum buat muka kerang busuk aku...

Wan: nasib kau comel kalau Tak . Dah lama aku pukul kau buat muka macam tu... Ni aku Ada benda nak bagitahu ni...

Aku Pon tertnya-tanya apa yang wan nak bgtau aku....

Bersambung...

*Thanks
#sorry kalau cerita ni Tak menarik#

heroku budak sukanWhere stories live. Discover now