part 12

3.7K 80 8
                                    

Malam ni merupakan malam gala untuk aku punya Kos.. aku berat Hati nak pegi...  Entah la aku rasa macam Tak sedap hati... Tema malam ni mistik...

Wan: kenapa dengan syg wan ni monyok ja.... Sambil baringkan aku Kat lengan dia yang sado tu...

Aku: entah la wan... Zam rasa Tak sedap hati.. malas la nak p.... Wan rasa cam naaa....

Wan: zam pegi ja dah janji Kan dengan kawan2 lain... Kesian pulak Kat diaorg

Aku: wan kalau jadi apa2 dekat zam wan mesti kena pecaya Kat zam Tau... Sebab wan Sorang ja Ada Kat hati zam sekarang dulu kini sampai hujung nyawa zam...

Wan: apa syg ckp macam tu Tak siokkkk laa.....hahahaha... Dah wan Tak nak zam cakap macam tu...wan janji dengan zam Alan selalu Ada dengan zam Tak Kira susah senang wan dengan zam...

Kami berpelokkan sambil bibir kami bertaut... Aku harap apa yang dijanjikan Akan ditunaikan...

Aku bersiap untuk ke majlis aku mengenakan pakaian lengkap seperti vampire....haahah

Aku dijemput oleh angah Dan abg apiz... Yaa abg aku memang Tak malu Mana abg apiz pegi situ laa Ada dia... Apa2 ja la angah...

Aku: ngah hang memang Tak Dak keja ka asyik ikot abg apiz jaa... Bukan dinner fakulti angah Pon....

Abgmi: hahaha biadap erhh adik sekarang.. well.. bukan angah Tak bole berpisah dengan abg apiz dia ja Tak bole pisah dengan angah..hahahahahah

Abg apiz: gelak besar erkkk.. malam ni memang Tak dapat laaa... TIDUR LUAR TITIK....(saja nak mengusik abg aku)

Abgmi: syg serious laa... Jangan laaa... Okok saya nak ikot saya yg Tak bole pisah dengan awk syg....

Aku: hahahahahaha tak Tau... Abg apiz Tak yah bagi peluang abg..hahahahahah

Abg aku terus meluku kepala aku.. Tak sempat nak elak.. adoi sakit gilaa....hahahaha

Abgmi: tu la makan dia kalau batu api.....

Kami ketawa....

Sampai ja dekat hotel tu Tak Dak apa yang menarik Pon macam biasa persembahan pelajar, game, makan2 Dan cabutan bertuah... Yg paling dinantikan oleh semua pelajar acara mencari king Dan queen...

Aku g toilet.. setelah selesai aku aku nampak afiq masuk.. aku senyum dekat dia..

Afiq: hi zam.. hensem malam ni..

Aku: afiq Pon hensem....untung la awek afiq...hahahaha

Afiq: awek..hahaha awek Pon Tak Dak zam.. kalau boyfriend depan Mata ni..hahahah

Aku: haa haaa haa.. merapu jaa k lah zam kluaq dlu nanti member Cari..

Tiba-tiba tangan aku ditarik kuat...

Aku: apa ni afiq sakit laaa...

Afiq: zam afiq suka zam dah lama.. Mula dari orentasi fakulti lagi... Tolong laa zam terima afiq...

Aku: apa afiq merepek ni... Zam dah anggap afiq macam abg zam dah...

Afiq: dengan aku kau anggap abg.. habus tu wan kau bole terima pulak.. kau memang Tak guna laa...

Satu tumbukan tepat Kat perut aku...

Afiq: aku kata kau kena jadi milik aku jugak paham... Afiq dengan rakus mencium mulut aku...

Dengan tenaga aku Ada terus aku menendang afiq jatuh kelantai...

Aku: hang memang Tak layak untuk aku... Sampai mati Pon aku Tak terima hang laa.... Aku terus menumbuk muka dia.... Dia ingat aku kecik dari dia aku takot...

Aku terus keluar mendapatkan abg aku...

Aku: angah jom balik pliss.. jom laaa...

Abgmi: hang pasai pa adik pucat jaa..

Aku: Tak sihat ni... Jom laaa..

Abgmi: haa ok sat angah ajak abg apiz dlu...

Dalam perjalanan keluar aku perasan sepasang Mata memerhatikan aku keluar sambil senyum sindir...

Aku: dah pasai pa minah ni dok tngok aku macam tu Tak puaih hati apa Tak Tau... Orang Tak lain Tak bukan Aliyah...

Dalam perjalanan balik aku Tak banyak cakap.. senyap jaa bukan diri aku ni... Abg aku dengan abg apiz hanya memerhatikan aku saja...

Sampai ja bilik.. aku selesai mndi semua tunggu wan balik... Niat dihati nak cerita Kan semua yang jadi tadi dekat dia...

Wan masuk bilik dengan muka Tak puas hati terus menampar muka aku...

Aku: wan pasai ni tiba2 tampaq zam.. apa salah zam...

Wan: Kan aku dah kata jangan rapat dengan afiq... Dari dulu lagi aku kata Kan... Kau memang Tak guna laa....  Kau tahu aku Sayang kau kannn...

Aku: zam Tak buat papa salah Pon...

Wan terus mengeluarkan telefon nya menunjukkan gambar afiq tengah cium aku...

Wan: aku Tak sangka kau curang dengan aku zam.. betul2 Tak sangka...

Aku diam Tak tahu nak cakap papa....

Wan terus keluar bilik malam tu... Ya dia Tak balik bilik.....

Aku menagis Tak henti malam tu...  Wan sumpah zam Tak salah... Jngan bt zam macam ni... Basah bantal Aku dengan air mata aku.. Tak tahu waktu Mana aku terus tertdor.....

Bersambung...

*Thanks sebab sudi baca*

heroku budak sukanWhere stories live. Discover now