Sejak kami berbaik.. wan selalu tdor Kat bilik aku.. aku Tak kisah sebab aku Ada teman... Sekarang aku dengan selalu bersama2...
Baru-baru kami baru saja selesai menguruskan program besar universiti.. dimana sultan perak turun tempat kami.. aku rasa bangga dapat menguruskan Dan semua urusan berjalan lancar...
Aku Dan wan mendapat pujian dari pada pihak u Dan pujian daripada orang Awam... Aku bangga Dan penat..hahahah..
Disebab Kan pgram tersebut aku telah Dipilih untuk menjadi calon tokoh siswa bulan tersebut...
Skip...
Setiap petang aku Akan teman wan untk training bola sepak sebab awal bulan depan pasukan wan Ada berlawan dengan pasukan daripada u lain...
Wan sejak peristiwa kami break kalau bole nak ja selalu dengan aku.. tapi tu laa Tak bole.. jadi dia letakkan syarat aku mesti teman dia training bola... Aku ok jaa... Sewaktu dia main bola aku g la jogging Kat kawasan tu...
Suatu Hari kawan imran datang tegur aku...
Im: hai zam teman wan training ka...
Zam: haa... Teman wan... Hang bt apa sini Tak join ka..
Im: Tak aku cedera... So aku datang tengok ja laa .. kau dengan apa cita..
Zam: haa cita apa.. (pura2 Tak paham)
Im: hahaha.. jngan risau laa aku tahu...aku Pon macam korang jgk.... Hahaha..
Zam: hehehe... Selamat.. kami ok jaa banyak halangan sebenarnya... Tapi tu laaa sabar ja la...
Im: hahaha... Untng Kau dapat wan tu... Dia tu setia Tau... Aku kawan dengan dia dari sekolah lagi..
Zam: owhh jadi hang kenai haziq laa...
Im: haah kenal sngat.. dia tu kalau dia nak dia pasti dapat.. aku Tak berapa suka sangat dia tu... Aku dah pesan dah dengan wan jangan rapat sangat...
Zam: ermm aku rasa cam haziq tu berdendam dengan aku lagi laa....
Im: aku harap kau hati2 dengan dia... Ni awal bulan depan dia datang sini...
Zam: haa buat apa dia datang sini.. Tak puas kalau orang...
Im: hahaha.. dia lawan bola laa... Dia lawan dengan team wan...
Zam: owhh patut laa.....
Wan: hai korang amboi rancak borak... Syg im Tak bt papa Kat syg ka....
Zam: hahahah im ajak syg dating tdi Kan im Kan...hahahaha
Im: haah wan aku pinjam sehari ja..hahahahaha..
Wan: kau main kasar...zam aku punya tau.. jangan sampai aku tumbok kau... Ash kau nak campak mna..
Zam: hahahaha...orang lawak ja laa .. Tak Dak laa borak kosong ha sambil tnggu wan dengan ash habis training... Jom g richamor minum syg blanja... Jom Im aku payung....
Im : wahh... Rezeki jap aku ajak ash skali....
Zam: ok...
Skip
Wan: syg mimpi apa nak belanja kitaorang ni..hahaha... Btw thanks....
Ash: haah... Kau menang lottery ka..hahaha
Zam: Tak Dak laa tdi en syam dari pusat pelajar jumpa aku... Dia bagi duit saguhati untk kutipan pgram tu... Tu aku belanja korang...
Im: untng la kau.. nama kau skrang dah Naik satu u ni... Bf hot... Kau pulak dah popular... Hahaha... Untng laa..
Ash: habis aku ni Tak cukup hot laa untuk kau... Sambil bt2 merajuk...
Im: kau terlalu cool untk aku.. aku Tak suka yang hot2 ni.mhahahaha
Zam: ada2 ja hampa ni...
Wan: thanks syg love you...sambil bisik Kat aku..
Aku senyum ja..merah pipi aku.... Aku
Skip
Skrang ni pegi mana2 ja semua tengok aku tegur aku... Aku malu gilaa... Tapi takkan nak terperuk dalam bilik jaa.. penat jugak..
Selepas bungkus makan aku balik bilik terus... Aku bungkus Dua until aku Dan wan... Smpai ja bilik aku tengok bnyk hadiah yang aku dapat...
Setiap Hari Ada ja hadiah...wan Tak payah ckap laa jeles memanjang... Hahaha...
Wan masuk bilik Bru lepas Mandi...
Wan: untng laa Ada peminat bagi hadiah...
Zam: banyak peminat Ada Sorang peminat ni syg betoi2 suka Dan cinta dengan dia..
Wan: ermm...
Hahaha.. merajuk latu..
Zam: aipp tengok Mata syg... Peminat yang syg ckap tu wan laa... Syg wan sangat2.... Muah.. sambil kiss pipi wan..
Wan senyum terus memelok aku...
Zam: datang la seribu hadiah ka seribu peminat kaa... Wan ja yg syg syg...hahaha
Wan: thanks syg sebab sudi terima wan.... And syg Tau Kan haziq datang minggu depan... Wan harap syg hati2... Wan Tak mau haziq bt yang bukan2 dengan zam..
Zam: jangan risau pandai laa orang jaga diri... Lagi satu apa ja dia nak bt dengan syg... Wan tu kena hati2.. Kita kena jaga antara satu sama lain k...
Zam: dah tak yah pikir sekarang ni wan pakai baju.. jom makan syg lapaq dah ni... Satgi sejuk Tak sedap.....
Wan: hahaha badan ja kecik makan kuat...hahaha jom...
Bersambung.
Thanks sudi baca
YOU ARE READING
heroku budak sukan
Romanceseorang remaja yang terlanjur sukakan seorang budak sukan.. this my first story.. kalau salah tlong tunjukan ☺️