part 10

5K 95 6
                                    

Malam tu merupakan malam yang terindah bagi aku..aku dengan wan Sambung kerja sampai abg aku sampai...

Abgmi: haa macam Mana dah official ka belum... Hahahah

Aku: angah ni plan angah ka..pandai noh pakat dengan wan...

Abg mi:heheheh angah tolong dia sebab angah Tau di bole jaga adik angah hat manja Sorang ni... Hehehehe..

Aku: abg apiz tengok angah ni dia pakat dengan wan...

Abg apiz:hahahah abg Tak Tahu.. tak pa malam ni abg pastikan dia tidor luar..hahahah

Aku: yes padan Mula hang angah..hahahaha

Abg mi: u sampai hati u bt husband u mcm ni...sambil buat Muka sedih...

Aku dengan abg apiz gelak.. dalam Masa yang sama wan buat muka blur habis..

Abgmi: dah2 jom makan.. nanti sejuk ayam hang ni adik...

Setelah selesai makan abg aku hntar aku dengan wan balik kolej..

Malam tu jugak kami kemas bilik ubah struktur bilik kami rapat katil..hahahah.. sweet Kan...

Wan: zam mulai malam ni zam jadi milik wan.. wan akan jaga zam dengan baik Tau...

Aku: thanks wan sebab sudi terima zam dalam hidup wan...

Wan: Jap zam Ada hutang dengan wan..

Aku:hutang apa.

Wan: hutang mcm mna zam bole cita dekat abg zam. Apa hubungan Dr nazmi dengan en Hafiz..

Aku: hahahaha... En Hafiz dengan angah depa couple... Dah lama day dekat 3 tahun Dah.. ibu abah Pon tahu depa ok ja .. asalkan angah happy

Wan: owhh Kira en hafiz tu abg ipar awk laa... Owhh..  nakal erkk Tak cita dekat saya....

Aku: buat apa nak cita Tak pentingkan Pon.. lagi Pon dlu orang tu bukan suka Kita.. Kita Kan buka taste dia..

Wan: ishh Tak mau la ckap macam tu.. wan tahu laa wan salah.. jangan la bt wan sentiasa rasa bersalah...

Aku terus pelok pinggang wan Dan baring atas tangan dia...

Aku:wan Tau Dak wan la orang lelaki yang pertama buka pintu hati zam untuk laki...

Wan: wan Pon sama zam la orang pertama yang muncul dalam hati wan.. thanks zam"I love u budak comel"

Aku: I love u too budak sukan...

Malam tu terjadi laa satu aksi yang korang Pon bole paham2 laaa...hehehehehe..

Keesokkan harinya aku dengan wan g pekan sebab nak beli barang sikit...

Waktu kami jalan2..  seorang telah menegur kami...

Afiq: ehh zam buat apa Kat sini...

Aku: ehh afiq aku beli barang sat degan kawan aku (sambil menunjuk wan).. wan ni afiq senior zam... Afiq ni wan..

Wan Salam afiq dengan pandangan Tak puas hati....

Wan: wan Tak suka laa cara dia tengok zam...

Aku: ala dia tengok ja wan.. Tak luak Pon.... Dia tngok sikit jaa... Wan dah tengok semua aumm(sambil bisik Kat telingan wan).. Mula aku dah merah terus belari....

Wan: zam pandai erkkk nak kenakan wan.. tunggu balik nnti wan tuntut apa yang nak tengok tu...hahahahah sambil kejar aku..

Afiq pov

Kau igt cincin kau sarungkan dekat zam aku Tak bole tanggalkan kaa... Aku Akan rampas zam dari kau laaa...kau tunggu zam.. aku pastikan kau milik aku ..
..........
......
............
.............

Wan pov..

Aku Tak suka betul cara senior zam pandang dia.. aku dapat rasakan yang dia Ada benda Tak elok nak buat Kat zam.. ermm Tak pa aku kena hati2.....

Kami Pon sama dekat kedai makan dekat pekan...

Pelayan: nak oder apa..

Aku: saya nak tea ais dengan chicken chop satu..

Pelayan: adik manis plak..

Zam: ermm saya nak limau ais dengan  laksa satu tambah cili potong...

Pelayan: ok untuk adik manis tambah kasih Sayang Pon bole...hahaha

Aku dah panas telingan dah ni tngok pelayan ni main ayat dengan zam...

Aku: gatal betul erkk...

Zam: Mana Ada... Dia melawak ja tu... Zam Tak suka laa wan cemburu Tak kena tempat...kalau cam tu zam balik dlu laa....

Belum sempat zam bangun aku tarik tangan dia supaya duduk kembali...

Aku: sorry2 wan ter emo sikit.. lepas ni wan Tak buat dh...

Zam: tahu Pon..kenapa tenung zam macam ni malu laa..

Aku: wan baru perasaan dekat tepi Mata zam Ada parut dalam.. kenapa tu....

Zam: hahahah.. panjang cita dia nanti balik zam cita....

Setelah makanan sampai Kita orang Pon makan Dan lepas tu kitaorang terus pulang ke kolej..

Bersambung...

*Thanks for support*

heroku budak sukanWhere stories live. Discover now