"Aptal Kız"

219 8 3
                                    

Merhabalar🖐:):):) Bu yeni hesabımdaki ilk kitabım.  Çok severek yazıyorum. Umarım beğenirsiniz. İyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum.🌹🌹🌹

Sizin hiç kalbiniz boğazınızda attı mı? Hiç nefessiz kalıp da boğulmak istediniz mi?  Yutkunmak için direndiniz mi?

Ağzımı açıp tek kelime edecek durumda değilim şimdi . Yada şu oturduğum kumların üstünden kalkıp adım atacak durumda bile değilim . Gözlerim kapalı , sakinleşmek istiyorum ama nefes alıp verişlerim buna müsaade etmiyor . Sadece duruyorum. Tek birşey bile düşünmeden öylece duruyorum.  Neden mi böyleyim ?

           ● 2 GÜN ÖNCE ●

Enes : Bebeğim ye pizzanı.
Dedi yine beyefendi . Emir vermeyi pek sever kendisi. Ama alıştım artık. Sıkıntı değil.

- Aşkım valla tokum ben . Sen yermisin?
Diyerek kendimi aklamaya çalıştım. Gözlerimi kırpıştırıp gülümsedim. Tekrar kaşlarını çattı.

Enes: Efsun! Ye dedim . Zaten çubuk gibisin sinir etme beni.

- Ne var ya . Sende bugün bişey var . Triplisin sanki ben zorla getirdim seni buraya!
Deyip kollarımı bağladım ve arkama yaslandım. Gayet de güzel bir trip hareketiydi bu.  Kafamı çevirip başka yerlere bakmaya başladım . Hep böyle bu adam . Emir verir , yapmazsan kızar. Kafamı ona çevirince tabağımı kendi önüne çekti . Ve yaklaştı.

Enes: Bekle sen. Senin ne yiyeceğini iyi biliyorum ben .
Diyerek masadan kalktı ve kafenin arka tarafına yöneldi . Meraktan offlayıp pufflarken telefondan gelen bildirim sesiyle irkildim . Kendi telefonuma baktım benden gelmemişti.  Enesin telefonunun ışığını farkedip ondan geldiğini anladım ve tekrar arkama yaslandım .

- Kimden geldi acaba ? Aman neyse banane canım. 2 senelik sevgilimin telefonunu karıştırmayacağım heralde!
Kendi kendime konuşmak en sevdiğim huyumdur da.
- Off nerde kaldı bu adam ! Bak ikinci  mesaj geldi . Bakayım ya ne olucak sanki? Evet evet .
Diye söylenip telefonu elime aldım . Kararsızlığımdan nefret ediyorum.

-Yok ya kimden gelmiş olabilir sanki . Metedendir . Erkek muhabbeti falan Ay hiç okumiyim . 
Telefonu bıraktım
- Tamam bu sefer tam karar sevgilim sonuçta . 
Diye tamamen kesinleşince tekrar telefonu aldım ve şifre olmamasına şükrederek açtım . Mesaj kutusuna girdim . En üstte mesajların sahibi bir numara vardı .
Seda!
-Seda kim ya?
Diyerek bastım . Mesajları üstten aşağıya doğru okumaya başladım.
Seda:  Sevgilim nerdesin çok özledim seni . Dün fazla durmadın yanımda . Bugün gelir misin ?
Enes: Hayatım gelirim ama şimdi bi işim var.
Seda: Biliyorum o işini. Yine o şapşal kızla buluşucaksın dimi. Haklısın benden daha önemli o . İlk onu gör sen.
Enes: Fıstığım yapma böyle. Biliyorsun durumları . Söz bikaç saate sendeyim ;)
Seda: Bencede gelmelisin.  Şu konuyu tekrar konuşmamız lazım. Artık sinirden deliricem ona göre.
Enes: Tamam bitanem . Görüşürüz.
2 yeni mesaj
Seda: Nerdesin ya kaç saattir bekliyorum. Çabuk şu kızı bırak ve yanıma gel .
Seda: Bak bak mesajlarıma da bakmıyor beyefendi . Sen  bi gelde görüşücez enes efendi .

Gördüklerime lanet okurken ellerim titremeye başladı . Telefonu masaya fırlattım . Gözümden yaşlar sıra sıra geliyordu . Allahım bu nasıl olur?!
-Bana bunu nasıl yaptın alçak herif!
Hemen gözyaşlarımı bir çırpıda silip nefes alıp verişlerimi düzenledim.  Hiçbirşey belli etmeden bu işin aslını öğrenecektim.
-Sen dur . Bu iş burada bitmedi .  Gerizekalı! Hala da gelmedi hangi cehenneme gittiyse. Nereye gittiysen inşallah ayağın takılır da düşersin . Amin .
Sinirden ve kalbimin kırıklığından saçma sapan şeyler söylüyordum.
-Aptalım ben aptal ! Nasıl anlamadım böyle bişeyi deliricem! Hah geliyor galiba hayvan!Sakin ol Efsun sakin ol . Biticek .
Yanıma yaklaşırken elinde pamuk şeker gördüm. Normalde görsem pamuk gibi olur boynuna atlardım.

Şimdi gözlerimi ona dikmiş 2 yılın hesabını , yalanların hesabını bağıra çağıra dağıta dağıta sormak istiyordum.
Enes: Al bebeğim . Barıştık dimi bir öpücük alırım. 
Dedi. Pis insan . Bekle sen öpücem ben seni.  Çok güzel öpücem.
Yalandan bir gülüş ekleyip
- Aa canım teşekkür ederim alıyım ben onu.  Ama benim hemen gitmem lazım kızlar aradı acil beni çağırıyorlar .
Enes: he anladım yine gıybet time. Tamam ozaman ben bırakırım seni.
-Tamam canım.
*****

Bir kafenin önünde durmasını istedim .
Enes: Gel bi öpiyim ilk önce.
Dedi . Bundan sonra senin elini bile tutmam ben. Öpiyim diyor gerizekalı.
- Hemen gitmem lazım sonra öpersin canım hadi kaçtım ben .
Diyerek hızlıca arabadan indim. Arkamı dönüp el salladım . Şaşırmıştı. Arabayı çalıştırırken onun görmeyeceği bir tarafa geçip bir taksi durdurdum.
- Şu öndeki siyah arabayı takip edelim abi. 
İlerlerken ellerim ayaklarım titriyordu resmen.  Bir şekilde bu olayın aslını öğrenmem gerek . O eve gizlice benimde girmem gerek . Duyacaklarımı kaldıracağımdan emin değilim ve bu kalbimi yerinden çıkartıcaktı sanki. Hala şaşkın ve sinirliyim. Gidip kafasını parçalamak istiyorum bana bunu nasıl yaparsın diye . Ben kaybolmuştum. Tam 3 sene önce annemi kaybettim ve psikolojik tedavi görmeye başladım.  Ben kendimi onda bulmuştum . Ben onunla toparlanmıştım. Hani düşene de bir tekme sen at derler ya , işte onu bana yaptı Enes. Bir tekme daha o attı bana. Bir daha nasıl toparlarım hiç bilmiyorum.
Sonunda durmuştu . Sokağın sonunda o , başında da biz durduk. Parayı verip hemen indim . Karşıdaki villaya girdi. Arkasından hızlı adımlarla yürüyüp takip ettim. Bahçesinde birsürü ağaç vardı. Yerlerde de taş. Takılıp düşmemek için yavaş adımlar atıyordum.   Kapıyı çaldı. O ara hemen  duvarın arkasında saklandım.  Kapıyı kısa şortlu,uzun bacaklı baya iyi baya baya iyi bir kız açtı.
-Hoşgeldin aşkım
Diyip boynuna  sarıldı. Bir an kalbim tekledi. Gözyaşlarım bir türlü dinmiyordu . Paramparça etti beni. 
Enesle birlikte içeri girip kapıyı kapattılar. Mecburen arka taraflardan bir kapı bulmam lazımdı. Hızlıca arka bahçeye koştum.
- salak.  Bahçe kapısını açık bırakmış.
Direk içeri girip sessiz adımlarla gelen seslere doğru yürüdüm. Oturma odasındalardı. Duvarın arkasına saklanıp dinlemeye başladım. Umarım duyacaklarım beni toparlayamayacağım bir yere götürmez.  Amin.

Enes: Hayatım niye böyle yapıyorsun.  Ya ben bu kızla babası istedi diye beraber oldum . Biliyorsun.  Kız annesinin ölümünden sonra kapanmış . Babası benle konuştu bu kızı sen iyileştir dedi. Sonra bir ara ayrılırsın o da seni unutur dedi . Ha biraz da para verdi. Olay kapandı. Ben bu kıza sırf bunun için katlandım. Zaten yakında biticek . Ayrılıcam ondan. Ne olur biraz daha sabret .
Seda: Peki, tamam . Sabredelim bakalım . Ama o kıza birdaha dokunmicaksın bana söz ver. Burada deliriyorum ben .
Enes: Bebeğim o aptal kıza dokunmak için can atmıyorum bende.  Merak etme . Az kaldı. Şimdi sen gel bakiyim buraya özledim seni .

-Aptal... Aptal kız. Ben  EFSUN KANIKÇI . İşte o aptal kız benim. İşte o saf , salak kız benim. Onca yalana kanıp inanan o kız benim. 2 sene boyunca hicbir şey anlamayan mutlu olduğunu düşünen o kız benim. Babam... Bana bunu yapan ta kendisi. Hergün her sabah yüzünü gördüğüm o güçlü ,o heybetli adam. Koskoca Kanıkçı Holdingin sahibi o yöneten emir yağdıran adam. Beni her gördüğünde  bana gülümseyen adam. Benim mutluluğumu düşündüğünü sanıp , nasıl olsa birgün unutur deyip bütün kalbimi paramparça edeceğinden haberi olmayan ve bunun için o pisliğe para ödeyen o adam. Babam...
Şimdi ben tamamen kayboldum.
Şimdi ben yok oldum.
Bundan sonra umudum yok benim birine güvenmek için.
Şimdi ben düştüm. Hiç umudum yok kalkmak için.
Bundan sonra babasına bile inanmayan insan nasıl olur? Kime inanır, kime güvenir, kimi sever ?

♡♡♡Merhaba. Ben Efsun Kanıkçı. Hikayeye böyle giriş yapmak içimden geldi. 21 yaşında Üniversite 1. Sınıf Moda Tasarım  öğrencisiyim . İzmirde babamla ( Şevket Kanıkçı ) beraber  büyük bir evde yaşıyoruz. 3 sene önce annemi kazada kaybettim. Ama öyle ama böyle bir şekilde toparlanmıştım. Şimdi herşey tepetaklak oldu . Bir hikaye böyle başladıysa nasıl devam eder?

Görelim.🌹

EFSUNLU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin