"Oyun"

45 5 0
                                    

                 Bölüm Şarkımız =
         Sezen Aksu - Biliyorsun          

Dün geceden sonra tek düşündüğüm şey kapıyı nasıl açık bıraktığımdı. Sanırım Sevda abla gittikten sonra kapattığımı sanmıştım. Ayrıca o uyuzun yan komşum olmasına da tamamen bir şok geçirmiştim. Bula bula , onun yanındaki evi mi bulmuştum?
Zaten sonra uyuyakalmıştım. Sabah uyandığımda telefonuma baktım. Sessize almıştım. Babam 7 defa , Enes 3 defa aramıştı. Ve bikaç özür mesajı atmıştı. Hiçbirini okumadan hızla sildim. Numaralarını da engelledim. Artık hayatımda ikisinede yer yoktu. Tamam Enesi silebilirim, ama babamı istesemde silemem biliyorum.  Ama onu hayatımdan çıkarmalıydım.

Daha sonra internetten sipariş ettiğim  bütün eşyalar taşınmaya başlanmıştı. Allahtan yanıma yüklü bir para almıştım , hem kira kontratına hemde alışverişime yetecek kadar vardı. Buna da şükür.

- Abi o koltuğu istersen dik tut . Daha rahat geçer kapıdan.
Diye koltukları taşıyan adama yön veriyordum. Son benim odam için gereken şeyler kalmıştı. Onlarda yukarı çıkıyordu. Merdivenin başında  onları beklerken Bulut kapıya çıktı.

Bulut:Hayırdır komşu? Eşyaların mı geldi .

- Evet yukarı çıkıyor. Madem komşu olduk , git de yardım et.
Dedim biraz sırıtarak.

Oda kollarını birbirine bağlayıp ,

Bulut:E ne demiş atalarımız. Ev alma komşu al .
Deyip güldü ve aşağıya inmeye başladı.

-Ov olmo , komşo ol.
Diye taklidini yaptım arkasından .
Neyseki güçlüydü ve çoğu eşyanın taşınmasında yardım etmişti. Son olarak odamın duvarına asacağım rengarenk bir tablo kalmıştı. Onu da getirip odanın ortasına bıraktı.

Bulut: Şimdi bana iki tane borcun oldu. Hem teşekkür hem özür.
Dedi ukala bey.

- Tamam teşekkür ederiz. Ama ne özürü ya?!

Bulut: Dün gece kafama odunla vuran    Mahmut amcaydı zaten. Hadi tamda şuan özrünü bekliyorum.
Deyince arkamdaki birkaç odunu elimle işaret edip,

- Odun ister misin ? Özür mahiyetinde.
Deyip keyifle güldüm. Oda buna karşılık,

Bulut:Bayılırım oduna .

- Ya sen neden bu kadar ukalasın!

Kendini duvara yaslayıp güldü.
Bulut: O senin ukala bakışın .
Dedi ve göz kırptı. Gözün çıksın amin.

- Hey. Repliklerimi çalma!
Diye söylenirken kulaklarını tıkayıp kendi kapısına  doğru ilerledi. 

Bulut: Eşyalarını yerleştirmene yardımcı olmak isterdim ama bil bakalım ne eksik?

- Beyin?

Bulut: Hayır, banyo tası. Ben banyo tası olmadan haraket edemem .

Deyip kahkaha attığında ellerimi ayağımdaki terliklere götürünce hızla içeri girip kapıyı kapadı.

- Banyo tasıymış. Manyak , öküz! Deyip bende sertçe kapıyı kapadım.
Karidorun ortasında durup ilk önce derin bir nefes alıp verdim. Bir yerden başlayacaktım artık.

- Hadi Bismillah.

                     ●●●●●●●●●●●

Bütün eşyaları eksiksiz heryere yerleştirdim. Muhteşem ötesi oldu. Ama tabiiki bende bittim. Kendimi koltuklardan birine atıp biraz dinlendim. Evim çok şirin olmuştu. Özellikle odam , rengarenk ve ışıl ışıldı.
Evime davet edeceğim ilk 2 isim vardı. Selin ve Nehir. Liseden beri en yakın arkadaşlarım onlardı. Bikaç gün önce ikiside beni aramışlardı ama ben olaylardan dolayı ikisinede hiçbirşey söylememiştim. Telefonumu alıp ilk önce Nehiri aradım. Sonra Selini de konferansa aldım.

EFSUNLU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin