Bölüm Şarkımız=🎵
Aydilge - Yangın var
- Enes...
Bulut dahil herkesin gözü şaşkın bakışlarla Enese döndü.Enes: Efsun!
Diye bağırıp hızla karşıma geldi. Beni nereden bulduğunu hala anlamamıştım.
- Sen hangi yüzle geldin buraya!
Enes:Efsun bak lütfen dinle beni. Tamam haklısın. Ama sakince konuşalım. Ben böyle olmak istemiyorum seninle.
Enes konuşurken Bulut araya girdi.
Bulut:Efsun bu kim ?
Dedi ama şuan ona cevap veresim yoktu. Çünkü bu adinin kim olduğunu ben bile bilmiyordum. Sadece maskesi ortaya çıkmıştı.- Enes geldiğin gibi defol git! Birdaha da sakın buraya gelme.
Dedim. Kolumdan tutunca hızla geri çektim .
-Bırak beni pislik! Dokunma bana.
Ben böyle bağırınca kızlar araya girdi.
Nehir: Enes uzatma hadi git.
Deyip beni yanına aldı.Selin:Hadi yol al . Gerçek yüzün ortaya çıktı senin.
Kızlar böyle derken Bulut'un arkadaşlarından biri araya girdi.+ Hayda! Olaya gel.
Onlar konuşunca Bulut çıkıştı.
Bulut:Lan ne oluyor!
Enes:Sen karışma ikimizin arasında.
Suratına çarpasım vardı ama zor tuttum kendimi. Bulut da çok sinirlenmişti. Hızlı hızli nefes alıp veriyordu. Enes tekrar kolumu tuttu. Bu sefer çırpınmaya başladım.
Enes:Benimle geliyorsun. Baban bekliyor konuşucaz.- Bırak dedim bırak kolumu, bırak!
Ben böyle bağırırken Bulut birden aramıza girip Enesle kafa kafaya geldi.
Bulut: Lan sen kıt mısın. Kız bırak diyor duymuyor musun?!Enes: Sanane lan sanane! Sen kimsin oğlum ?
Eğer böyle giderse kavga çıkıcaktı ve benim bu evden atılmam an meselesi olabilirdi. Şuan okadar gürültü vardı ki. Hemen aralarına girip Bulutu uzaklaştırdım.
- Bana bak adi herif! Eğer hemen şimdi gitmezsen polis çağırıcam zorla alıkonuluyorum diye şikayet edicem seni. Git sevgilinle doya doya eğlen. Babama da söyle boşuna beklemesin beni. Herşey bitti , bitti! Ben kendi hayatıma bakıyorum artık. Çıkın gidin hayatımdan . Birdaha da sakın buraya gelmeye kalkışmayın.
Enes bu söylediklerimden sonra Bulut'a bakıyordu. Yüzsüzlükte rekor kırmıştı adeta.
Enes:peki gidiyorum. Ama sırf sen istiyorsun diye.
Dedi ve Bulut'a yakınlaşıp,
Enes: Seninle işim bitmedi.Son sözünü söyleyip çekip gitti. Arkasından bağırdım.
- Git Enes bey, cehenneme kadar yolun var.
Deyip hemen içeri girdim. Sinirlerim yine çok kötü bozulmuştu.
Bulutlarda sanırım benden sonra içeri girdiler.
Kızlar da içeri girip yanıma geldi.
Nehir: Canım üzülme. Birdaha gelmez zaten o . Takma kafana .
Selin: Aynen bebişim boşver sen. Hadi şimdi gül bakıyim.
Deyip ağzımı yamultmaya başlayınca gülmüştüm.Nehir: Hadi biz gidiyoruz çok geç oldu. Dikkat et ve birşeye ihtiyacın olduğun an hemen bizi ara. Ayrıca arada gruba mesaj at habersiz bırakma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSUNLU AŞK
RomanceOnların ki ; yalnızlıklarla doğan , tesadüflerle büyüyen , inatla düşüp kalkan 'EFSUNLU ' bir 'AŞK' hikayesi . Onların ki farklıydı. Herkesten , herşeyden farklı... Efsun ♡ Bulut