2 Gün Sonra...
"EFSUN'UN AĞZINDAN "
Nihayet bugün evime gelmiştim. Babam bugün taburcu oldu.Doktor iyi olduğunu ve evde bolca dinlenmesi gerektiğini söyledi. İlk önce onunla eski evime gittim.
Babamla uzunca konuştuk. Buralarda sıkıldığını ve uzun bir tatile, yurtdışına gideceğini söyledi. İlk başta itiraz etsemde beni ikna etmeyi başarmıştı. Madem böyle mutlu olucaktı, herşeye razıydım. Arada onu görüntülü arayarak yetinebilirdim. Bundan sonra küslük olmayacaktı. Sonuçta o benim babamdı ve ben onun tek kızıydım. Annem öldükten sonra babam benimle birlikte zar zor toparlanmıştı. Belkide bu tatil ona çok iyi gelecekti.
Onunla konuştuktan sonra kendi evime gelmiştim. Kendimi yatağıma atıp birsüre uyudum.
Kalktığımda akşam saat 9'a geliyordu. Acıktığım için kendime bir sandiviç yaptım. Yemeğimi yerken telefonum çaldı.
"Yakışıklı Bulut:)" arıyor...
Ne ? Bu da neydi? Ben Bulutu hiç kaydetmemiştim ki. Ah Bulut ah! Hastanede telefonumu alıp kaydetmiş sanırım.
Sinirle açıp kulağıma görürdüm.- Ya sen manyak mısın ya? Ne ara kaydettin?
Bulut:Bir ara işte. Onu bunu bırakta balkona çık baş belası.
- İyi tamam.
Balkona çıkıp etrafa baktım. Evin tam altında arabanın üstüne çıkmış bana bakıyordu .
Bulut:Aşağıya in. Bir yere gidicez.
- Ne o? Mafya mı oldun şimdi. Beni kaçırıp organlarımı alıp satıcaksın dimi. Yemezler canım yemezler.
Kafasını geriye atıp soludu.
Bulut:Aslında tımarhane daha iyi bir fikir ama neyse. Kızım deli mi ediceksin sen beni ya. Hadi çabuk in aşağıya bekliyorum.
- Ben hiçbir yere gelmiyorum tamam mı?
Bulut:Ya aşağıya inersin yada ben yukarı ge-
Lafını dinlemeden telefonu suratına kapadım. Dilimi çıkarıp içeri girdim.
- Emir veriyor birde beyefendi. Gelmiyorum hiçbir yere zorla mı?
- Nereye götürücekti acaba? Aman neyse. Allahtan meraklı bir kız değilim.
Televizyonu açıp ayaklarımı uzattım. Birden kapı yumruklanmaya başladı. Kim olduğunu bilsemde kalkmaya tenezzül etmedim. Biraz da o sinir olsun bakalım.
'Efsun' diye böğürmeye başlayınca kiracı olduğum aklıma geldi. Nurten teyze bu sefer affetmezdi. Yerimden kalkıp kapıyı açınca bir an düşecek gibi oldu. Nasıl dayandıysa kapıya.
-Ne var ya öküz! Kapıyı kırdın. Gelmiyorum dedim ya!
Bulut:Gelmiyorsun öyle mi?
Kafamı sallayıp sırıttım. Kollarımı birbirine bağladım. Kaşlarını çatmış kafasını yana çevirmişti. Bir kolunu kapıya dayamıştı.
Birden beni savurmasıyla başım döndü. Bacaklarımdan tutup omzuna almıştı. Kendime geldiğim an sırtına vurmaya başladım.
- Ya bıraksana beni ne yapıyorsun manyak!!!
Bulut :Bunu sen istedin baş belası.
Deyip kapının arka tarafından anahtarı çekip kapadı ve kilitlemeyi de unutmadı.
Yine sırtına vursamda dinlemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSUNLU AŞK
RomanceOnların ki ; yalnızlıklarla doğan , tesadüflerle büyüyen , inatla düşüp kalkan 'EFSUNLU ' bir 'AŞK' hikayesi . Onların ki farklıydı. Herkesten , herşeyden farklı... Efsun ♡ Bulut