Bölüm Şarkımız=🎵
Emre Aydın - Afilli Yalnızlık"BULUT'UN AĞZINDAN"
Efsun gittikten sonra kendimi direk yatağa attım. Odunu getirip önüme bırakıp kapıyı kapatmasıyla bana laf sokmuştu resmen. Bu kız beni çileden çıkartıyor. Hem sakar hem baş belası. Hemde.. Fazla güzel. Yemyeşil gözleriyle bana baktığı an kendimi onu öpmemek için o kadar zor tutuyordum ki . Ama tabii ki yine beni olup olmadık yerlerde delirtmeyi başarabiliyordu. Artık çok konuşmasına bile alışmaya başlamıştım. Evet onu kısa zamandır görüyorum ama sanki 2 yıldır komşuyuz da yüzünü hergün görüyormuşum gibi . Gülüşü, bakışı, sakarlıkları, inadı ...
Bunları düşündüğümü farkettiğimde hemen kendime tokat attım.-Lan Bulut kendine gel. Efsun mefsun . O sersem kızı mı düşünüyorsun.
Diye söylenip uyumaya çalıştım.♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡
Sabah kahvaltımı yaptıktan sonra dışarı çıktım. Bugün biraz işlerim vardı. Bizim mahallenin sonundaki oto yıkamaya gidip akşama kadar çalışmalıydım. Arada tesisat işlerine bakıyordum, bazen de oto yıkamaya gidiyordum. Ben çalışmaktan hiçbir zaman gocunmadım. Bugüne kadar hep kendi terimle paramı kazandım. Allaha şükür ki şuan para konusunda sıkıntım yok. Iceriye girip bizim çocuklara selam verdim. Ve sessiz sakin çalışmaya koyuldum.
Taki Efsun'u o halde yanımdan geçerken görene kadar. Bu kız insanı çileden çıkartan türlerden. O gençlerin ona bakışlarını gördüğüm an dilimi ısırıp kendime hakim olmaya çalıştım. Sıktığım yumrukları gevşetmeyi başarınca,- Sakin ol oğlum. Sakin ol.
Deyip Efsunun yanına ilerledim."EFSUN'UN AĞZINDAN "
Sabah alarmımın sesiyle yatağımdan fırladım. Bugün erken kalkmalıydım . Çünkü bugün kariyerim için büyük gün. Kendimi çok iyi hissediyorum. Hemen kendime aperatif bir kahvaltı hazırladım güzelce kahvaltımı yaptım. Sonra hemen odama koşup gardrobumu açtım.
-Hmm.. Siyah mini etek mi, yoksa kot pantolon mu?
-Bu tişort bunun üstüne gitmez. Off ben ne giyicem ya!- Ah be Efsun . Hem moda okuyorsun, hemde işe giderken ne giyeceğine karar veremiyorsun. Ne tezat kafalısın sen ya!
Diye kendime kızarken kafamın üstünde yanan ampulle hemen kızları görüntülü aradım.Nehir:Tatlım bak arka taraftaki o siyah kot etek ve üstüne beyaz spor bir tişort giyebilirsin.
Selin:Saçmalama Nehir. Ihm. Şimdi işi uzmanına bırakın. Bebişim siyah dar elbiseni hemen eline al ve aynanın karşısına geç.
Dediğini yaptım. Ve kendime bakınca bir an çok güzel olduğunu farkettim.
Selin:Süper! Bunu giy. Ayaklarına da şöyle kırmızı bir zarif topuklu geçir . Tamamdır. Ha dur! Hani mezuniyette kırmızı bir çantan vardı ya onu da eline almayı unutma şekerim. Takı işi sende zaten.
Nehir:Saçlarını maşa yap, makyaj olarak da kırmızı ruj sür. Kırmızı kadınların en büyük silahıdır.
- Canımsınız. Teşekkür ederim . Hadi ben geç kalmadan giyeyim. Öptüm.
Deyip telefonu kapattım ve hemen üstümü giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSUNLU AŞK
RomanceOnların ki ; yalnızlıklarla doğan , tesadüflerle büyüyen , inatla düşüp kalkan 'EFSUNLU ' bir 'AŞK' hikayesi . Onların ki farklıydı. Herkesten , herşeyden farklı... Efsun ♡ Bulut