"Köy (2)"

22 3 0
                                    

Yeni bir bölüm daha..❤ Bakıyorum da okunma sayısı fazlayken Vote ve Yorumlar çok az. Lütfen Vote vermeden geçmeyin. İyi okumalar☙✍

Bölüm Şarkımız🎵
Feride Hilal Akın - Gözlerimi Kapatsam

Çetin: Şimdi yaktım çıranızı!

Artık sinirlenmeye başlamıştım. Birinin bu adama medeniyeti öğretmesi gerekti. Elleri önümde olan Bulutu kenara itip adamın karşısına geçtim.

Bulut: Efsun ne yapıyorsun gel buraya!

Adam bana küçümseyici bir bakış atınca kaşlarımı çatıp parmağımı salladım.

- Bana bak! Rahat bıraksana insanları. Zorla sevemez kimse kimseyi. Kaba herif!

Adam kahkaha atıp adamlarına döndü.

- Ne o korktun dimi. Hadi yol al şimdi !

Leyla:Efsun delirdin mi kız sen?

Sırıtıp Bulutun yanına gittim. Bana ters ters bakıyordu. Ne var yani haddini bildirdim işte.

Çetin: Bu kız bizle dalga geçiyor herhal. Hemen alın şunları!

Adamlarına emir verdiği an hemen kendimi arkamdaki samanlığın içine attım. Korkudan saçma sapan hareketler yapıyordum. Bir adam kolumdan tutup hızla beni dışarı çıkardı.

Bulut: Sen ne istiyorsun lan bizden!

Adam cevap bile vermedi. Şimdi ayvayı yemiştik işte. Gecenin bu vaktinde kim bilir bize ne işkenceler ediceklerdi. Ama bizim bir suçumuz yok ki!

***********************************

Leylayla birbirimize anlamsızca baktık. İki saat adamlarla debelenmiştik. Zaten sabah olmak üzereydi. Bulut adamlardan birine kafa atmıştı ama maalesef maçın skoru 0-0 . Adam resmen benle Leylayı bir sandalyeye oturtup ellerimizi bağlatmıştı. Bulut ve Cemal ise tam karşımızda, kafaları yerde ayakları yukarda duracak şekilde bağlanmıştı.

Çetin Cemale kısa bir bakış atıp sopayla ayaklarına vurdu. Cemal inleyince Leyla da bağırmıştı.

Çetin: Leyla benimle evlenecek. Sende buralardan gideceksin lan anladın mı beni?!

Cemal: Leylamı sana yar etmem alçak! Bana ne yapıyorsan yap bırak kızları.

Bulut: Ulan sen bunun bedelini ödeyeceksin!

Bulut bunu deyince bu sefer Bulut'un ayaklarına vurdu.
Canı acımıştı baya. Bu sefer güzelce konuşmayı denedim.

- Şey Çetin bey acaba bunları daha normal bir şekilde oturup konuşarak halledemez miyiz?

Çetin:Sen sus kız! Azönce bana kafa tutuyordun ne oldu şimdi!

Payımı alınca susup Bulut'a baktım. Gözleriyle sus der gibi baktı.
Leyla çok sinirliydi, burnundan soluyordu.

Leyla:Çetin ben seni istemiyorum sen neyini anlamıyorsun bunun. Biz Cemalle birbirimizi seviyoruz.

Çetin: Leyla kapa çeneni. Canını yakmak istemem güzelim.

Cemal:Düzgün konuş lan! Ahhh!

Cemal birkez daha ayaklarına sopa yemişti. Bu böyle olmayacaktı. Burdan kaçmanın bir yolu olması lazım.

Çetin: Bu konu burada bitmedi. Şimdi gidiyorum birdaha gelicem.

- Bu halde mi bırakıcaksın bizi?

EFSUNLU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin