Sesi aç ve başladığın tarihi yaz. Seviliyorsun!
-2010-
''Hoşçakal tatlım.''
Annesinin sesiyle küçük Aslı oyuncaklarını bıraktı ve odasından çıktı.
''Çabuk geleceksiniz değil mi anne?'' annesi ona sarıldı ''Evet Aslıcığım söz verdiğimiz gibi...
Bu da rutin kontrollerden biri, sen yat ve uyu. Bize şans dile olur mu?'' Annesinin belirginleşmiş karnına sarıldı, ''Bizi artık bekletme Rüzgar'' dedi. Babası içeriden seslendi ''Hazır mısın Yaren?''
'' Hazırım Mehmet'cim, gidebiliriz.'' Babası kızına sarıldı.
Kapının kapandığını duyan Aslı da odasına döndü. Biraz bebekleriyle oynadıktan sonra yattı.
Uyandığında saat 10'du. Kapıdan gelen sesler uyanmasına neden olmuştu. Yataktan kalktı.
''Acaba annemle babam mı geldi?''
Tam kapıya doğru ilerlerken iki adamın konuşma sesini duydu. Kötü bir şeyler olduğunu hissetti, odasına döndü. Bebeğini aldı ve dolaba girdi. Korkmaya başlamıştı.
Onu görmemeleri için dua etti ve bebeğine sarıldı, ''sakın korkma, ben senin yanındayım''
Oysa onun yanında olacak kimse yoktu.
Dolabının kapağı açıldığında iki adamla göz göze geldi Aslı, ''Siz kimsiniz?''
Adamlardan biri güldü, ''seni ailene götüreceğiz''
Aslı kaşlarını çattı, ''Ama ailem eve gelecek''
Adam dizlerinin üstüne eğildi Aslı'yla göz teması kurabilmek için, ''Hayır, gelmeyecekler''
''Hayır, onlar bana söz verdiler''
Adam onu kucağına aldı, ''Sözler sadece masallarda tutulur''
-2010-
''Oğlum işte geldik ''
Küçük Özgür karşısındaki eve baktı, ''ben gitmek istemiyorum ''
Babası kafasını okşadı, ''biliyorum, ama işimiz bitene kadar burada kalman gerekiyor ''
Annesi de babasını onayladı, ''evet, hem sana söz veriyoruz. Hemen geleceğiz. ''
Özgür elindeki spiderman oyuncağına baktı ve kimse duymadan ona fısıldadı, ''sence gitmeli miyiz? ''
Bu sırada annesi ve babası Özgür'ün valizini kapıya koydular. Önce annesi, sonra babası Özgür'e sarıldı.
''Hoşçakal ''
Arabaya binip gittiler. Özgür arkalarından el salladı ve oyuncağına baktı, ''merak etme, ben senin yanındayım ''
...Oysa onun yanında olacak kimse yoktu...
...Küçük Özgür sözlerin sadece masallarda tutulduğunu bilmiyordu...
.YENİ BÖLÜMLERİN GELEBİLMESİ İÇİN SİZİN DESTEĞİNİZE İHTİYACIM VAR. YORUM+VOTE YAPMAYI VE BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN... SİZİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sır Tutabilir Misin?
Mystery / ThrillerHer şey bir sırla başladı... -Umarım senin öpücüğün beni özgür kılar... Aslı yaşadıklarının ne kadar talihsiz şeyler olduğunu düşünmekteydi, Özgür ile tanışana dek.. Sırlar ortaya çıktıkça, bunların kader olmadığını anlayan Aslı, bu sırların altında...