Bölüm 6 : Ajan

43 11 2
                                    


Neden kimse şu telefona cevap vermiyor?

Bir saniye! Bu benim telefonum.

Hemen kalktım yataktan ve başımın dönmesini göz ardı ederek telefonu elime aldım. 

Pelin..

''Günaydın Peloş''

''Aslı! Sonunda! Neredesin sen?''

''Nerede miyim? Evdeyim'' dedim gayet tabi bir şeyi söylercesine.

''Aslı, sen iyi misin? Dün eve nasıl gittin? Çok endişelendim ya!'' Pelin'in sesinin tizleşmesiyle uykum bir anda açıldı.

''Pelin, sen ağlıyor musun?''

''Dün gece Enver burayı bastı, polis, jandarma ne varsa bizim evdeydi. Ve sen ortada yoktun. Partide kaybolmandan sonra sokaklarda seni aradık kızlarla ama bulamayınca döndün zannettik bizde evimize gittik. Ama evde beni bir ton sorgu bekliyordu..'' Anlaşıldığı üzere sinirleri çok gerilmişti.

''B-ben özür dilerim Pelin. Benim sadece uzaklaşmak -''

''Aslı, sen dün benim neler yaşadığımı, neler hissettiğimi biliyor musun.. ''

''Pelin-''

''Okulda görüşürüz ''

Tak. 

Kapanan telefonla birlikte dün yaşananlar beynime hücum etti...

.

.

Okul yolunda kulaklıklarımı bile kulağıma takmak gelmedi içimden. Kafamın içindeki sesler bana yetiyordu.

Arabadan indiğimde karşı bankta oturan Özgür gözüme çarptı. Bir an bakışlarımız birleşti, kafasını çevirmesiyle kısa sürdü. 

Bende başımı önüme eğdim ve yürümeye başladım. Tam o anda önümde duran bir çift ayakkabıyla kafamı kaldırdım.

''Günaydın peri kızı'' dedi neşeli bir yüz.

Ben bu kişiyi nereden hatırlıyorum? Hiç yabancı gelmiyordu.

Dudaklarını büktü, ''sokakta tanıştık diye beni hemen unutmadın değil mi?''

''Oğuz!''

Gülümsemesi yerini aldı.

''Ama sen? Nasıl burdasın?''

''Ee, tesadüfe bak ki aynı okuldaymışız.''

Ben ona şaşkınlıkla bakarken yanımıza Özgür geldi. Bana hiç bakmadan, ''Oğuz, hadi sınıfa gidelim'' dedi.

Oğuz tekrar bana baktı ve ''görüşürüz peri kızı'' dedi.

Ben o sırada Özgür'e bakmakla meşgul olduğumdan sadece görüşürüz dedim.

.

.

Sınıfa girdiğimde kızların masalarına bir şeyler karaladıklarını gördüm. Gittim ve yanlarına oturdum. Hiçbiri bir şey demedi. Sadece Sırma baktı ve ağzıyla sessizce iyi misin dedi. Bende kafa salladım. 

Ders bittiğinde hepsi benim masama toplandılar.

Pelin hariç. Sanırım gerçekten korkmuştu.

''Anlat bakalım hanımefendi. Partiden kaçınca mutlu oldun mu?'' dedi Merve.

Pişmanlıkla kafamı yere indirdim.

O sırada arkamdan hıçkıra hıçkıra Pelin geldi ve bana sarıldı. Bende ona sımsıkı sarıldım. Yanıma oturttum ve gözyaşlarını sildim, ''özür dilerim''

''Bir daha sakın, yapma Aslı. Sen benim herşeyimsin.'' Bir süre birbirimize sarıldık.

''Evet, aranızda düzeldiğine göre. Ne oldu dün gece? Anlat'' dedi Sırma.

Bir ara sokakta içtiğimi, Oğuz'u, sonra eve dönüşümü ve kimsenin beni görmemesini anlattım. 

Merve aklına bir şey yatmadığı zaman yaptığı gibi, kaşlarını çattı, ''Bir dakika, kimse görmedi mi?''

''Evet. Odama çıktım ve yattım ''

''Ama Enver her yeri ayağa kaldırdı Aslı. Nasıl olur? '' dedi Pelin.

Merve çantamı aldığı gibi masaya dökmeye başladı. Ayağa kalktım ve çantamı almaya çalıştım, ''Napıyorsun Merve?! ''

Ama Merve bırakmıyor, deşmeye devam ediyordu. Tam artık bağırmaya başlayacaktım ki, durdu. Elindeki şeyi inceledi ve zafer kazanmış biri edasıyla bize uzattı, ''dinleme cihazı''





............ YENİ BÖLÜMLERİN GELEBİLMESİ İÇİN SİZİN DESTEĞİNİZE İHTİYACIM VAR. YORUM+VOTE YAPMAYI VE BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN... SİZİ SEVİYORUM.

Sır Tutabilir Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin