Varovanie 18+
💋💋LEONID
Panvou som sa tlačil k tej jej. Cítil som obrovskú túžbu ju dostať. Potreboval som to hneď uspokojiť. Vedel som, že to ona rovnako vníma tak ako ja. Preto som veľmi na ňu nenaliehal. Chcel som, aby mi sama dala jasný signál, že to chce hneď teraz.
Marí sa ku mne nahla. Zahryzla sa mi do spodnej pery, načo sa moje zmyslí zobudili.
To už som ďalej nečakal, na jej pohyb kam jej ruka zájde. Strhol som z nej svoju mikinu, ktorú som odhodil kde si na zem.
Bol som ňou taký rozpálený, že moje nohavice len tak tak udržali moju pýchu.
Vášnivo si oblizla svoje pery a prisala sa mi na krk. Rukami mi zablúdila na nohavice, ktoré následne odopla a tie mi spadli na zem. Zdvihol som jednu nohu a hneď za ňou druhú, čím som si ich dal dole. Nohavice som odkopol kde si na bok.
„Och, bože." Pozrela mi tam dole a zahryzla si do svojich pier. „Toto chcem mať tam dole." Slastne mi zapriadla do ucha. Neušiel mi jej malý uškrň.
Ja som sa tiež nad tým uškrnul. Bola naozaj rozkošná, keď sa takto tvárila.
Jej rozkaz som hodlal splniť. Bez varovania som jej ho zasunul, načo sykla. Pocítil som ako stihla sa ten čas zvlhnúť. Celé sa mi to začalo páčiť. Hoci som vedel, že to tak nemalo ďalej zájsť.
Teraz som nad tým nerozmýšľal. Poddal som sa novej spaľujúcej túžbe, ktorou bola ona. Mariamme.
To jej drobné telo, do ktorého som tak búšil. Vyzeralo to, že jej to vôbec nevadí. Ani to ako hlavou a vlastne celým chrbtom búchala do steny. Občas sykla bolesťou a občas zastonala.
Otočil som nás smerom k pohodlnému gauču, kde som ju sotil. Marí sa len slastne usmievala ako dopadla na pohodlné miesto. Rukami sa natiahla ku mne, aby som šiel rýchlo k nej.
Bola nedočkavá. Očami ma hltala.
Chytil som jej nohy, ktoré som vyložil na svoje ramená, čím som ju dostal k sebe úplne blízko. Naše telá vyzerali akoby boli spojené v jedno.
Panvou som prirážal do nej a videl na nej, že sa jej to rovnako páči ako mne.
Jemne sa prehla, aby nebola rovná ako doska. Tým som sa do nej dostal ešte viac ako do teraz.
Vyhrabala kde si nejaký vankúš a dala si ho pod zadok, aby sa nestalo, že dostane kŕč.
„Ešte!" Slastne skríkla.
Prirážal som do nej ako som vládal. Čelo sa mi začalo potiť. Malé kvapôčky potu dopadali na jej krásne telo.
Rukami si ma pritiahla k sebe, aby mi mohla svoje dlhé nechty zaryť do chrbta. Tá bolesť vo mne vystrelila ďalšiu túžbu, byť čo najviac v nej.
Chytil som ju pod krk. Ledva sa nadýchla.
„Bože... ach...Leo-n..." Sykla od toľkej blaženosti, čo som jej spôsoboval.
„Páči sa mi..." Zadychčane som jej šepol do ucha. „...keď kričíš moje meno!"
Ešte viac ma to rajcovalo. Prirážal som rýchlejšie a rýchlejšie. Cítil som ako sa jej telo naplo ešte viac ako do teraz. Z úst sa jej vydral veľký ston aj s mojím menom.: „Leonid!"
„Už už..." Pár krát som do nej zasunul svoju pýchu až kým som ju nevytiahol.
Na gauči sa posunula tak, aby som si mohol vedľa nej ľahnúť. Ľahol som si na jednu stranu a tvárou sa otočil k nej.
Vystrel som ruku a začal ňou prechádzať po holom tele. Zbadal som, že pot mojimi prstami sa jej spravila husia koža.
Tvár si zabodla viacej do gauča a spoza neho na mňa pozerali dve veľké oči ako také mača.
Moje kútiky pier sa nevedomky zdvihli do hora.
Všimol som si ako sa začala mierne triasť. Vzal som ju k sebe na svoju hruď a rukami objal jej malé telo. Hlavu som si zaboril do jej vlasov a dýchal typickú vôňu po sexe.
Užíval som si pokojné ráno strávené pri osobe, ktorú som si k sebe domov doniesol.
Obával som sa, že moje pocity k nej začnú rásť až tak, že sa slepo zamilujem do ľahkej ženy.
Ale vedel som, že je už neskoro cúvať. To dievča mi počarovalo.
Cítiac sa príjemne pri nej som zatvoril očí a poddal sa spánku, ktorý som potreboval. Počul som jej slabé chrápkanie, ktoré spôsobila jej únava, keďže celú cestu autom bola hore až do rána.
Dneska som nemal žiadny program, tak som si mohol poobede pri tejto tu kráske zdriemnuť.
***
Zobudil som sa na chládok, ktorý mi ťahal od nôh. Pretrel som si oči a zbadal, že Marí pri mne nie je.
Vstal som.
Hneď okolo panvy som si omotal deku, ktorá bola na gauči. Porozhliadol som sa po miestnosti a ju som nevidel. Odišiel som do kuchyne. Ani tam nebola.
Pozrel som na chodbu, či tu má topánky. Zbadal som len tie svoje.
Odišla.
Musela odísť, keď som spal. Nahnevane som trepol do steny.
Prečo odišla?
Mal som tušiť, že to pre ňu nič neznamenalo. Že to bol len ďalší sex. Bola na to zvyknutá. Veď je prostitútka.
Spomenul som si, že nemala pri sebe žiadne peniaze. Pozrel som sa do svojej peňaženky, kde som zbadal, že mi zmizlo pár bankoviek. Najviac, čo ma prekvapilo je, že mi ukradla auto.
Odišla boh vie kam na mojom aute.
To už som penil. Od zlosti som rozbil dvere, ktoré oddeľovali obývačku od chodby.
Hneval som sa.
Zúril som.
Rýchle som odišiel do obývačky, kde som sa zohol pre svoje nohavice. Z nich som si vytiahol mobil. Hneď som vytočil kamarátove číslo, aby mi zistil, kde je moje auto.
YOU ARE READING
Daň za LUXUS
RomanceJej umelecké meno je Elsie. Má len dvadsaťdva rokov. Aby uživila seba a aj psychický labilnú mamu, ktorá sa topí v liekoch a alkohole, začala pracovať ako ľahké dievča. Jej otec ju zavrhol a odišiel od nich. Všetko zostáva na Elsie. V eskort službe...