1

112 3 2
                                    

Pov alexis

Terwijl we op onze buik op een berg lagen deed ik een teken naar Mike. Hij knikte en pakte zijn sniper. Ik deed dan een teken naar liam en stil maar toch ook weer snel kropen we weg, op verkenning. Mike is de hoofdsniper, Sean is ook een sniper, liam verkenner en ik, hunter en colten doen vooral het schiet gedeelte, de snipers zijn om ons te helpen van een afstand. Na een tijdje komt liam terug en doet een teken dat alles in orde is. Ik knik en doe een teken naar de rest van de groep waarna we rechtstaan en naar het dorp gaan. Onze missie is om de maffia bende tegen te houden en hun wapens te pakken. We moeten ook paar dorpelingen bevrijden die gevangen zijn. Hunter en ik lopen naar het rechter gedeelte en colten en liam naar het linker gedeelte. Zodra we huizen zien splitsen we op. Ik loop het huis het dichts bij mij naar binnen en begin elke kamer te controleren, zodra ik iemand zie pak ik mijn mes, als ik nu schiet weet iedereen dat we er zijn en dat is nog niet de bedoeling. Ik pak hem langs achter vast, doe een hand voor zijn mond en snij zijn keel open. Zodra hij op de grond valt loop ik verder. Ik kom een kamer binnen en hoor gesnik. Ik kijk rond en zie 2 kindjes vast zitten. Ze zijn niet ouder dan 5. Ik maak ze Los en pak ze op terwijl ik naar buiten loop. Ik loop terug naar de berg en zet ze bij Mike en Sean. Als ik terug ben zie ik hunter.
'Alleen nog deze 2 huizen' zegt hij. Ik knik en ga er een binnen. Ik pak de wapens die ik zie en zie hunter naar buiten komen met een getrouwd koppel van in de 30 en paar wapens. We knikken naar elkaar van teken dat we klaar zijn en gaan naar de berg. Zodra iedereen er is pak ik de talkie (walkie talkie maar ik noem die talkie) en zegt dat we klaar zijn.

'wel, dat ging goed' zeg ik opgelucht. Iedereen knikt.
We hebben 8 burgers gered en een stuk op 30 wapens mee. De maffia zelf was er niet helemaal, alleen een deeltje jammer genoeg. Er komen 2 auto's aan . in de een gaan de burgers en in de ander wij.

'straks feestje ?' vraagt Mike. 'hel ya' stemt iedereen in mee. We beginnen te babbelen over wat we allemaal gaan doen op de basis, we moeten nog 8 uur rijden dus we moeten ons toch wel bezig houden.

Ineens voel ik een arm om me heen. Ik kijk opzij en zie hunter naar me lachen. Hij is als een broer voor mij, de rest ook maar hij vooral.
'de commandant gaat blij zijn' zegt Sean. Ik knik.
'we zijn voor iets de beste squad he' ze beginnen allemaal te lachen door mijn opmerking. Ineens hoor ik een luide knal en voel hoe ik door de lucht vlieg en niet veel later hard op de grond val.

army love (voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu