Pov jason
Het is al 17 uur wanneer er ineens een helicopter land. Mijn squad en ik gaan er naar toe wanneer we ineens de squad eruit zien springen. Een jongen heeft een mede soldaat in zijn armen en loopt direct door naar de ziekentent terwijl de squad op zijn hielen volgt. Ik zie dat er een hele bloedstreep op de grond is en weet meteen dat die soldaat ernstig gewond is.
De sergant van eerder vandaag komt naar ons toe.
'jij en je squad mogen me volgen naar de ziekentent. De squad die je nu zag is degene waarover ik had verteld. De sergant is ernstig gewond geraakt tijdens een onverwachte aanval. Aangezien wij haar kennen zal ze wakker worden van de pijn en niet verdoofd willen worden terwijl ze de kogels eruit halen'
'haar?' vraagt Damon.
'ja, het is een meisje, ze zit al haar hele leven in het leger en is de beste sergant die we hebben'We komen in de ziekentent aan en ik zie 5 soldaten zitten.
'soldaten, dit is sergant collins en zijn squad, ze zijn hier naartoe geplaatst voor een missie en jullie zullen samen trainen.' zegt de sergant en laat ons dan alleen. Ik loop naar ze toe en begin me voor te stellen en mijn squad.
'ik ben Jason, dit zijn Mason, Jake, Klaus, levi en caiden' we geven ze allemaal een hand en dan stellen ze zich ook voor.
'ik ben hunter en dit zijn Mike, Sean, Liam, colten en daarbinnen is alexis, onze sergant' ik knik en dan komt de dokter naar buiten.'jullie mogen naar binnen, ze is heel de tijd wakker gebleven' hunter knikt en loopt direct naar binnen. Zodra mijn squad binnen is zie ik een van de mooiste meisjes ooit opbed liggen.
'ik ben sergant Jason collins en dit is mijn squad' ik stel ze allemaal voor en dan zegt ze zelf haar naam.
'sergant Alexis Smith maar zeg maar lexi' ik knik en leg uit waarom we hier zijn.Beide squads beginnen te babbelen en ik merk dat Mike en damon goed met elkaar over weg komen. Ik babbel met Hunter en kijk soms rap even naar lexi. Zij babbel met Levi. Na nog een tijdje babbelen besluit mijn squad om te gaan. Ze wilt waarschijnlijk nog even tijd doorbrengen met haar eigen squad en ze moet rusten. Iedereen zwaait naar haar of geeft haar een schouder kopje terwijl ik haar een kusje op haar wang geef.
Zodra we buiten zijn geeft Levi mij een duw.
'ze is wel you type' zegt hij.
'en je gaf haar zelf één van je bekende glimlachjes' vulde Damon aan. Ik voel dat ik begin te blozen. De jongens beginnen te lachen en allemaal grapjes te maken. Ik lach en en loop dan naar de kantine. We pakken ons eten en niet veel later komt de squad van alexis en verbazingwekkend genoeg alexis zelf bij ons zitten.
'post' roept ineens een man. Hij begint naar soldaten te lopen tot hij blijft staan.
'sergant Jason collins' roept hij vragend. Ik sta recht en hij geeft me de brief. Zodra ik zit kijkt iedereen van lexi haar squad mij aan.
'je vriendin ?' vraagt Alexis.
'nee, ik wacht nog op het juiste meisje' terwijl ik dat zei kijk ik zonder dat ik het door had naar lexi die begint te blozen. Ik kijk snel weg en doe de brief open waarna ik het begin te lezen.Beste Jason,
We missen jou ook en hopen dat je missie goed zal gaan. De tweeling kan niet wachten tot je terug bent. Ze vroegen zich af of je eens kan facetime. Vanavond om 21 uur misschien? Ik heb extra betaald zodat je het vandaag nog zou kunnen lezen. Ik hoop dat je het juiste meisje vind. En onthou ons toverwoord wanneer ze in het leger zit, wortel.
Met veel liefst
Je familieIk lach en kijk naar Jake,
'facetime' hij begint te lachen en te blozen. Iedereen weet dat hij op mijn zus is. Ze is 17, ze heet lena. Ik weet ook dat zij ook op hem is. Ze sturen elkaar soms brieven en hij zegt dan dat het van zijn familie is, maar Lena heeft het al bevestigd dat zij hem soms schrijft.Hey,
Ik heb al een aantal hoofdstukken op voorhand geschreven zodat als ik weer huiswerk krijg ik kan uploaden. Ik heb 2 vraagjes.1. Wat vinden jullie van het boek? Te cliché?
2. Moet ik op een vaste dag per week uploaden? Zo ja welke dag willen jullie dan?
Please beantwoord mijn vragen.
Bedankt om mijn boek te lezen, het betekent echt veel dat iemand het leest ookal is het maar 1 lezer.
JE LEEST
army love (voltooid)
AdventureWat gebeurt er als 2 mensen in het leger op elkaar verliefd worden? Kunnen ze het aan om samen te zijn of niet? Je leest het hier. Alexis Smith woont al haar hele leven in het leger. Ze is 1 van de hoogste functies en ze houdt van haar werk. Jason C...