Pov jason
'beste jason
Als je deze brief hebt gevonden, dan ben ik al weg. Het spijt me dat ik geen deftig afscheid van je heb genomen. Ik wou dat jouw laatste herriner aan mij een fijne zou zijn, niet één waarvan ik in elkaar stort. Ik heb een grote druk op mijn schouders, ik ben namelijk captain van 2 squads waarvan ik in de front line zal staan. We gaan naar afrika, het slachten deel waar we aan de verliezende kant staan. Ik wil dat je weet dat ik heel veel van je hou, mijn squad komt voor mij dus als er iets gebeurt dan zal de kans groot zijn dat ik me op offer. Als ik niet terug kom moet je niet verdrietig zijn, ik wil je met een lach vanuit de hemel kunnen aankijken en dat gaat niet als je weent. Ik wil dat je voor mijn squad dan zorgt, ze zijn mijn familie, broers. Ik heb geen echte familie meer maar jouw familie kwam er heel dicht bij, ik hou van je en dat zal nooit op houden. Als er iets gebeurt, vind iemand beter dan mij, iemand leuker en mooier. Wees blij en start een gezin. Zeg tegen je gezin dat ik van ze hou en zeg tegen lena dat ik mijn kleine zusje al mis. Als ik weg ben voor 8 maanden, mag je me niet te veel missen maar ook weer niet vergeten. Als je wilt kan je naar me schrijven, ik zal mijn best doen om te antwoorden. Het address is dit : basis houwelingen 3025 Afrika.
Ik zal je missen.
Love & always
Lexi'Ik plooi de brief op en steek hem in het nacht kastje. Ik ga aan haar bureau zitten en pak een blad en pen.
'lexi
Toen ik geen afscheid kon nemen brak mijn hart maar ik begrijp het, ik mis je nu al en ben boos op je dat je denkt dat er ooit iemand leuker of mooier dan jou kan zijn. Je bent mijn zonnestraal en zonder jou wil ik geen gezin dus je kan maar beter levend terug komen anders zal mijn moeder je terug tot levend wekken om je dan zelf te vermoorden omdat ze geen kleinkinderen heeft dan. Ik ben super fier op je dat je zo'n grote rol hebt gehad. Ik zal niet verdrietig zijn aangezien ik weet dat je terug gaat komen. Ik ga elke dag opstaan met een lach op mijn gezicht want elke dag ben ik dichter bij het zien van je lach. Ik hou zoveel van je dus dief niet iets stom te doen. Kom terug naar me, naar lena en alle anderen maar vooral terug naar mij.
Love
Jouw jason'Ik steek de brief in een envelop en doe het in de post bus, in een week zou het moeten toe komen. Ik loop naar de kantine en ga naast lena zitten.
'wow man, je ziet er nogal depressief uit' zegt hij lachend. Ik kijk hem boos aan en direct stopt hij met lachen. Ik vertel over de brief aan lena aan zie dat ze tranen in haar ogen krijgt. Ze mag hier blijven aangezien lexi dat wou. Lena begint te wenen en al snel slaat Levi zijn arm om haar heen en begint haar te troosten. Die 2 zijn zo verliefd op elkaar, zelfs een blinde kan dat zien op 10 km afstand.
JE LEEST
army love (voltooid)
AdventureWat gebeurt er als 2 mensen in het leger op elkaar verliefd worden? Kunnen ze het aan om samen te zijn of niet? Je leest het hier. Alexis Smith woont al haar hele leven in het leger. Ze is 1 van de hoogste functies en ze houdt van haar werk. Jason C...