9

66 2 0
                                    

Pov alexis

We gaan de winkel binnen en direct lopen Lena en Megan naar de rekken.
Ik zie een broekpak dat we wel leuk lijkt en pak het uit de rekken. 'die is echt mooi lexi, je moet het eens passen, kijk ook eens naar bikini's dan kunnen we eens gaan zwemmen met zijn allen' zegt Lena. Ik knik en kijk dan weer verder tot megan me roept.
'is dit niet iets voor jou?' ze heeft een zwart kleedje vast. Ik knik en bedank haar waneer ze het aan mij geeft. Ik loop naar de paskamers en begin ze te passen.

We zijn al een paar uur verder en besluiten naar huis te gaan. Ik heb niet veel gekocht maar het is allemaal wel mooi. Lena heeft wel gezorgd dat ik een zwart uitgaan kleedje heb genomen.

We komen thuis aan en Levi komt direct naar me toe gelopen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We komen thuis aan en Levi komt direct naar me toe gelopen.
'zwemmen' roept hij en loopt naar het zwembad. Ik kijk naar de leiden en ze knikken waarop we zo snel mogelijk naar de kamer lopen en ons omkleden. Ik doe mijn leger bikini aan en wacht dan op de gang op de leiden, niet veel later zijn ze er en gaan we naar beneden.

Pov jason

De jongens en ik zitten al in het zwembad te wachten op de meiden. Zodra ik de schuifdeur hoor kijk ik op. Mijn mond valt letterlijk open als ik lexi zie, ze is beeldschoon.
'zorg maar dat je geen vliegen vangt' zegt ze lachend. Ik doe rap mijn mond terug toe en zie Lena en de jongens grijnzen. Lexi springt in het water en zodra ze boven komt duwt ze me onder water en roept dan 'watergevecht!' al snel is er een heel gevecht aan de hand.

Nadat we allemaal uit het zwembad zijn gegaan hadden we besloten om een sleepover te doen. Momenteel zijn we aan het bespreken wie wat doet.
'oké, ik weet het' roept Lexi ineens.
'Levi, lena en ik gaan naar de winkel. Megan, Mason, Jake en Caiden doen de matrassen en Jason en Klaus jullie zorgen dat al de kommen klaar zijn.' iedereen knikt en vertrekt

Pov lexi

We vertrekken naar de winkel wanneer ik zie dat Levi me grijnzend aankijkt.
'wat' vraag ik.
'niks niks'
'nee, zeg wat' dring ik door.
'je vind Jason leuk, of niet?' vraagt hij.
'misschien'
'ja of nee lexi'
'oké, ja'
'ik wist het' gilt Lena.
'ik zal niks zeggen beloofd en Levi ook niet' zegt ze er nog rap achterna.
Ik knik en niet veel later komen we bij de winkel aan.

We besluiten om op te splitsen omdat het sneller gaat. Ik ben net bij de snoep afdeling wanneer er 2 kleine kindjes aankomen.
'zit jij in het leger' vraagt het jongetje en wijst naar mijn dog tags.
'ja'
'is dat niet eng?'
'soms wel, maar je hebt altijd je team die je helpt' hij knikt en op dat moment komt er een vrouw naar me toe gelopen.
'sorry, ik draaide me om en ineens waren ze weg' verontschuldigd ze haar.
'mammy mammy, kijk, ze zit in het leger' zegt het meisje en wijst naar mijn dog tags.
'Bedankt voor je dienst, hoelang zit je al in het leger?' vraagt de vrouw.
'ik ben als baby bij het leger gedropt, ik ben er opgegroeid. Ik heb nu 3 weken dat ik weg mag omdat ik een ongeluk had en ben samen met mij' squad en een andere squad op verlog gestuurd. Ik woon momenteel bij een vriend' leg ik de vrouw uit toen ze me steeds vragende blikken gaf.
Ze knikt en zegt gedag waarna ze weggaat. Ik pak wat ik nodig heb en ga naar de kassa waart ik de rest al zie. Zodra we betaald hebben stappen we in de auto en vertrekken terug naar huis.

army love (voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu