Valentín

23 4 0
                                    

Ráno bolo strašne ako to každé, vstala som šla do kúpeľne kde som nadávala na to sko vyzerám potom som zistila že som zaspala a zrazu som tu ležím sa lavici a myslím na úplne zbytočné veci.

"...týmto by som dnešnú tému ukončila a varovala vás že bude test dovidenia.."

Och ako ja milujem konce hodiny,až do kým si nespomeniem že ma čakajú ešte ďalšie tri hodiny.

Jebne ma z toho.

Kráčala som ku svojej skrinke, keď som si všimla že je na nej niečo nalepené.

Čo je to a čo to robí na mojej skrinke?

Prišla som bližšie a zistila som že je to ruža... Ruža?

Odlepila som ju a prečítala si odkaz ktorý tam bol tiež.

Dráha Layla
Prajem ti krásneho Valentína
S láskou Nick.

Dneska je Valentín? Vitiahla som telefón a pozrela si dnešný dátum.. Heh.. 14 február.
Keby niet Nicka tak na to aj zabudnem.

Ešte chvíľu som stála pri skrinke a odkladala si učebnice. Keď som sa rozhodla si ísť sadnúť do triedy. Sa za mnou ozval Nickou hlas.

"Páči sa ti?"

"Eh.. Ahoj.. Áno je krásna"

"Nevedel som či zobrať nejaký iný kvet alebo ružu, ale predsa ružou muž nikdy nič neskazi"

"To teda nie" jemne som sa na neho usmiala, on mi to opätoval ale z vadším úsmevom.

"Možno sa dneska stretnúť, kamarátka?"

"Ano môžme"

"A nevolaj ma kamarátka!" ešte som na neho skríkla ale odozvou mi bol iba jeho smiech.

Prosím neplač.Where stories live. Discover now