Nechcem Ju Tu

12 1 0
                                    

Ako Nick povedal tak sme aj spravili, nahlásili sme Lisinho otca na polícii.

Lisu som zobrala k nám domov, dokým si po ňu nepríde sociálka.

Musím povedať že otec aj Leo si ju obľúbili a boli k nej veľmi milý.

Teraz aktuálne sme všetci sedeli za stolom a jedli večeru, všetci boli ticho a jedli.

"Lisa poď pôjdeme si už ľahnúť" vzala som Lisu za ruku.

"Dobje ďakujem, dobju noc"

Všetci sa usmiali a my dve sme odišli hore do mojej izby. Lisa sa hneď hodila na moju posteľ, ja som sa vybrala k skrini a začala hľadať niečo čo by jej stačilo ako pyžamo. Vybrala som jej nakoniec jedno z mojich starších tričiek.

"Obleč si to" podala som jej tričko a ona sa začala hneď prezliekať.

"Dobju noc"

"Dobrú"

Zhasla som svetlo a odišla dole, chcela som sa ísť ešte porozprávať s Leom, o tom aký ma problém s Nickom.

"Dokedy tu bude?"

"Anna, Lisa tu bude do kým si ju nevezme sociálka"

"Ale ja ju tu nechcem!"

"Aký máš problém" zamiešala som sa do rozhovoru Anni (kto si nepamätá je to jej nevlastná matka) a Petra, môjho otca.

"Nechceme tu to dievča!"

"Ty, Anna, ho tu nechceš mne, Leovi a otcovi nevadí.."

"To je jedno!"

"A mne je jedno že si otcova štetka, Lisa tu zostane a to je moje posledne slovo!"

"Layla láskavo sa upokoj"

"Idem spať, dobrú Peter"

S tým že som ho nazvala menom som ho poriadne naštvala, nechcela som mať väčší problém takže som radšej, naozaj, odišla do mojej izby.

VOTO & COMMENT

Prosím neplač.Where stories live. Discover now