Vyšla som von z domu, a uvidela chlapca ktorý držal v ruke rúžu, začervenala som sa a kráčala ďalej k nemu.
"Ahoj Kráska" teraz som sa musela červenať ešte viac.
"Kam pôjdeme"
"Povedal by som že "prekvapenie" ale aj tak hneď zistíš kam ideme, tažkeeeee ideme na kolotoče, ale ešte pred tým než pôjdeme" nahol sa ku mne a jemne ma pobozkal, ale kedže ja som chcela viac tak som náš bozk prehĺbila.
"Hej" zastavil ma "Nevedel som že už na prvom rande dostanem bozk"
"Ty si ma pobozkal prvý!"
Smiala som sa, úprimne som sa smiala. Cesta v aute bola v kľude a celú cestu sme sa rozprávali pričom mal on ruku položenú na mojom stehne. Keď sme prišli do zábavného parku hneď sme sa vybrali na jeden kolotoč, kričala som sa a Nick sa na mne smial. Prešli sme ešte pár kolotočov a potom sme usúdili že máme dosť.
"Nicko"
Skríklo dievča, nebudem klamať bola nádherná, krásne rovné blond vlasy, úžasná postava a oblečená bola v modrých šatách, zatiaľ čo ja som mala hnedé obyčajné vlasy dlhé po ramena a oblečenú mikinu s nohavicami. Pozrela som sa na Nicka ktorý bol nervózny.
Dievča sa k nemu naklonilo a chcelo ho pobozkať ale on sa uhol.
"Kiara toto je Layla, mooja priateľka" čo?
"Čo..Veď..Ja..Pche" Kiara pokrčila nosom a odišla.
"Priateľka?"
"A nechceš ňou byť?"
"Veľmi rada"
Vote and Comment
YOU ARE READING
Prosím neplač.
RomanceČítaj a uvidíš.. Chcem len dodať že kniha je písaná zo srandy, môžu sa tu objaviť nadávky a gramatické chyby.