Remus Lupin Ve Küçük Kıllı Sorunu Part 2

3.3K 176 143
                                    

"Eveet.. Şimdi siz diyorsunuz ki Remus un küçük kıllı sorunu için animagus olmayı deniyorsunuz. Yani bu iksir onun için?"dediğinde dört arkadaş başını salladı.

" Bende istiyorum!"

Küçük kardeş sorunsalı işte.

İstemesen de oluyor bazen.  

Söylediğin şeyle Çapulcuların ağzı açıldı.

James bir abinin yapması gerek ilk şeyi yaptı.

Hemen yapıştırdı "Olmaz! "

"Nedeeğğeen?!"

"Olmaz dedim."

"Ama abiğğ!"

"Çok küçüksün!"

"Aslında o kadar da küçük değil.?"

Araya giren ses Peter e aitti.

Sen ona şirince bir bakış yolladığında diğer çapulcular ona sinirle baktı.

Peter de sustu.

"Hadi ama Rem. Sana yardım edebilirim. Ve ayrıca sizden sadece bir buçuk yaş kadar küçüğüm."

Abin ve Sirius a dönüp "Sizi de eve dönünce, yok hatta hemen şimdi anneme şikayet edebilirim. Annem size çok kızardı."

Diye tehtid edip sırıtırsın.

Bu büyük bir tehdit.

Ancak yapmak istediğin şey bu değildir.

Zaten Sirius un izin vereceğine eminsindir.

Sirius, "Hey! Annemizi işin içine karıştırma!" dediğinde gülümsedin.

Annene, annem diyordu.

O da abin sayılırdı.

Omzunu silkip "Sen bilirsin. Ben bunu siz için değil Rem için yapıyorum canım abicim." deyip piç sırıtışını sunarsın.

"Vay canına Çatalak onu çok iyi yetiştirmişiz. Tam bir Çapulcu."dedi diğer abin...

                        :*

İksir tamamlanana kadar daha çok vardı ve her gece ikişer kişi olmak üzere iksirini başında nöbet tutuyordunuz.

O gecede Remus ile sen nöbetdeydin.

Remus rahat olamayarak "Emin misin?" diye sordu bir anda.

"Anlamadım çikolatam?"

Kafasını sağa sola yavaşça sallayarak "Yani bunu benim için yapmaya emin misin? Nede olsa bir yanlışlık çıkabilir. Hayatının sonuna kadar bir hayvan olarak kalabilirsin. Benim yüzümden."

Dediğinde çocuğun gözlerinin dolduğunu görürsün. Gülümseyerek,

"Senin için buna değer çikolatam." deyip çocuğun yanağına bir buse kondurursun.

Remus gülümserken "Bana böyle seslenmeni seviyorum Potter." der.

"Annskm! ÇATALAK KARDEŞİN AYLAKLA ÖPÜŞÜYOR!"

Sirius çıldırmış gibi bağırıp James in olduğu yöne doğru koşar.

Utanmış Remus ayağa kalkıp "Yanağımdan öptü Çatalak!" diye bağırıp sana göz kırpar.

Remus un part ikisi istenmişşş hemen yazdım efenim.

Yaa aslında bu bölümden pek emin değilim güzel olmadı sanki. Biraz dursun belki silerim.

Neys öpüldünüzzzz.

°Harry Potter Karakterleri İle Hayal Et °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin