Albus Severus Potter Kocam Mutfakta

1.3K 77 245
                                    

Dün gece rüyamda Peter ı öpüyorum onun şerefine yb atıyom LEMĞFMFĞFMPF.

İyi okumalar...

"Türkiye nin en sevilen yarışması Kocam Mutfakta ya hepiniz hoş geldiniz! Ben deniz İkra Vega Odinson!"

Alkışlar havada uçuştu.

"Şimdi sizi yarışma hakkında bilgilendirelim, bu Gelinim Mutfakta ile aynı ancak bu sefer kocalar mutfakta olacak, gelinler tadacak.  Bu günkü yemeğimiz yarak-ay yaprak sarma. Şimdi çiftlerimizi tanıyalım. Mini Potterlar, Albus Severus Potter ve (y-n) (y-s) Potter! "

İçeriye Albus ve sırtındaki sen koşarak girdiniz.

Scorpıus izleyicilerin arasında deli gibi el sallıyordu.

"Büyük Potterlar, James Sirius Potter ve Emy Finniggan Potter!"

Kapıdan James tarafından  zorla içeri sokulmaya çalışılan bir Emy görüldü.

"Yarramı ye gelmem!"

"Hadi karıcığım, dünya nasıl bir Faik ve Safiye olduğumuzu görsün!"

"İmdaaağğğat!"

İkra onlara bir bakış atıp yüzünü buruşturdu.

"Üzüldüm. Neys. Veee Lupinler, Teddy Remus Lupin ve Victoria Weasley Lupin!"

İçeriye Teddy ve Vic el ele girip kameralara el salladılar.

" Ve son çiftimiz, aslında evlilik olarak katılmadılar kanka olarak geldiler, Albus Dumbledore ve Minevera McGonnagall! "

İçeriye kol kola iki yaşlı girdi.

" Evet hanımlar sizi şöyle alalım, eniştelerim ve Profesör, sizi de mutfağa alalım."

Erkekler istemeye istemeye pembe önlükleri giydiler ve tezgahların başına geçtiler.

" Eveet gençlik, ve Profesör. Karılarınız ve kankalarınız ile nasıl tanıştınız?"

Prof. Dumbledore ketıla su koyarken" O kadar zaman oldu ki hatırlamıyom bile amk. "dedi.

" Lupin? "diye sordu İkra.

Teddy "Bay Potter beni aile yemeklerine davet etmişti. Orada Tüm Weasley ler ve Potter lar vardı. Vic ile ilk defa orada tanıştık."

Victoria hafifçe gülümsedi.

"Büyük Potter?"

"Biz Emy ile cezaya kalmıştık. Ceza boyunca hiçbir şeye elleşmedi bana yardım etmedi. Bende niye yardım etmiyon dedim. Sikimde değil dedi. Aşkım oldum bir daha peşini bırakmadım."

İkra olmayan göz yaşlarını sildi. "Çok ormantik amk. Neyse. Mini Potter! Nasıl tanıştınız? "

" Eee.. Şey ımm. "

Sinirle cama vurdun.

"ALBUS SEVERUS POTTER NASIL HATIRLAMAZSIN!"

Albus ecel terleri dökerken "Dur sinirlenme karıcığım hatırladım." dedi.

"Biz şöyle tanıştık. Şimdi (y-n) benim arabama çarptı."

"Albuuuuğğus!"

Scorpıus endişe ile "Kanka senin araban yok." dedi.

Albus korku ile cama baktı.

Sinirli seni gördü.

"Hatırladım! Bizi Scorpıus Muggle Dünyasında tanıştırdı." dedi korku ile.

°Harry Potter Karakterleri İle Hayal Et °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin