James Potter "Siri İyi Değil" Part 1

6.8K 256 162
                                    

İyi okumalar..

Lily, Severus ve Cissy ile beraber bir ağacın altında güneşin tadını çıkarıyordunuz.

Gözlerinin kapalı olmasına rağmen önüne düşen gölge ile yanına birinin geldiğini fark ettin.

Çocuk, yanındaki boşluğa kendini bıraktı ve uzandı.

O da senin gibi gözlerini kapattı.

"(y-n) tamam kız evi naz evi de, bu kadar yetti be güzelim. Ben artık birlikte olalım istiyorum." dedi.

"Siktir git Potter." dedin en ifadesiz sesin ile.

"Hayır, gitmiyorum. Bu sefer sana ihtiyacım var sadece çıkma teklifi için gelmedim." dedi gözlerini açtın ve yanında uzanan çocuğa baktın.

Ela gözleri kapalıyken bile yakışıklılığından ödün vermiyordu.

"Ne oldu?" dedin merak ile.

James gözlerini açtı ve Severus a ters ters bakarak "Başka bir yerde konuşsak?" dedi.

Cissy ayaklanıp "Hayır! Burada konuşacaksınız!" dedi. Lily ve Severus da ona hak vererek sertçe başlarını salladılar.

Yavaşça kalkıp "Sorun değil çocuklar" derken James öküzünü kaldırmak için kolundan çekiyordun çünkü hızlı olmazsa Severus un ona dalacağının farkındaydın.

Bir banka geçip oturdunuz. Bir anda aklına Remus geldi. James genelde onu önemli konular dışında çağırmazdı.

"Remus a bir şey mi oldu yoksa!?" dedin korku ile.

James in gözünden bir damla akarken başını omzuna yasladı.

"Siri iyi değil. Dünki dolunayda çok hasar gördü." dedi sessizce.

Çocuğa sarıldın ve durumunu sordun.

"Bi-bir hafta kadar uyuması gerektiği söy-söylendi. Yarası de-derinmiş. Uyanıkken canı daha çok acırmış"

Çocuğa sarıldın ve "Hepsi geçecek. Merak etme Jamie."dedin...


Aga be.

Bu gün de Jamie reyize yakam bari.

Neys iyi günler kuzularım.

Yorumlarınızı beklerimmm.

Öpüldünüzzzz.

°Harry Potter Karakterleri İle Hayal Et °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin