Evde can sıkıntısından izleye izleye Survivor profu oldum amk jfnflgnglgmlg.
Gece gece tavanı izliyordun ve uykun yoktu. Diğer uyuyan kızları gördüğünde sinirle "Neden ben?!" diye fısıldadın.
Biraz daha tavanı izlerken aklına çok güzel tatlılar gelmeye başladı (tamamen uyuyamadığım zaman böyle oluyorum kvmclmvkf).
En azından yapacak daha iyi bir şeyim yok diye düşünüp sabahlığını üzerine geçirerek mutfağın yolunu tuttun.
Armutu gıdıklayıp içeri girdiğinde ev cinleri etrafını sarmaladı. Şu anda gördüğün görüntünün etkisi ile normalde yolda bile görsen selam vermeden geçmediğin ev cinleri umurunda bile olmamıştı.
Harry James Potter, elindeki hamuru zorlukla yoğuruyordu.
Aslına bakarsak yoğurma değil de daha çok bir savaş gibiydi.
Yüzündeki unlar ,şu anda extra dağınık olan kuzgun karası saçları ve üzerine bol geldiği için elmacık kemiklerini ortaya çıkaran unlara bulanmış siyah tişörtü ile kalp krizi geçirmene neden olabilecek kadar sevimliydi.(Harry e düştüm Allah kaldırma)
Yanindaki ev cini çocuğa yardım etmek istese de çocuk ona gülümseyip kibarca reddetti.
Ağzın açık bir şekilde çocuğu keserken ev cinlerinden biri
"Efendi (y-s)! Burada ne işiniz var?" dedi.
Sağ kalan çocuk gözlerini hamurdan çekip zümrütlerini senin gözlerinle buluşturdu.
Kesildiğini fark eden çocuk yamukça sırıtıp yarım bıraktığı işe döndü.
"Beni keseceğine gel de yardım et."
Bunu duyduğunda rahatsızca bakışlarını hemen başka bir yere dikip kollarını göğsünün altında bağladın.
"Seni keseceğime öleyim daha iyi Potter."
"Bunu dedi ve çarpıldı."
Kendini tutamayıp bir saniye bile olsa gülümseyip hemen ciddi haline geri büründün.
Ama sağ kalan çocuk bunu görmüştü.
"Yardım edecek misin onu söyle (y-s)." dediğinde dayanamayıp
"Napıyorsun?" diye sorarken çocuğa doğru ilerledin.
"Elmalı turtaaaa!" dedi ve güldü. Çocuğun bu saatteki enerjisine gülümseyip hamuru Harry den kurtardın.
"Sen git elmaları dilimle. Ben hallederim."
:*
"Hayır (y-n)! Böyle olmalı."
"Hayır dedim. Hamur kulak memesi kıvamında olmalı. Daha fazla un gerekiyor."
"Hayır. Petunya Teyzem hamuru daha cıvık yapardı."
"Ama öyle değil. Teyzen yanlış yapıyormuş."
Harry seni poposu ile itip hamuru kalıba dökmeye kalkıştı.
Sende aynı yöntemle çocuğu itmeye çalışsanda
"Bune beğ! Öküz gibi yerinden kıpırdamıyo!"
"Hah!"
"Hayır Harry!"
Harry seni hamurdan uzaklaştırmak için tutarken eline unu alıp hamurun üstüne zorlukla attın.
Harry ağır çekimle yüzünü sana çevirip "Bu savaş demektir." dedi ve eline bir miktar un aldı.
"Yo, yo! Harry bu çok klasik. Hem anlaşabiliriz."
"Üzgünüm (y-n)."
Kafandan aşağı inen unla çığlık atarken ev cinleri kendi aralarında
"Acaba ayırsak mı?"
"Yioo. Bence böyle iyi."
Diye fısıldaşıyorlardı.
:*
Oturmuş kafanda kırılmış olan yumurtayı unutmaya çalışarak elmalı turta yiyordun. Harry nin kafası şişti ve turtayı yedikten sonra hastane kanadına gidecektiniz. Turtayı ancak sabaha karşı tamamlamıştınız.
"Bu kadar iyi turta yapabildiğini bilmiyordum."dedi çocuk
" Ah tabi harikayım dır. "
" Egonu çekte yüzünü görelim yiğidim. "
"Sus bence."
"Tmm"
Klasik severim ehe. İstekleri yazın aşkolar. Öpüldünüzzz. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Harry Potter Karakterleri İle Hayal Et °
Hayran KurguSallıyom yani çok şeetmeyin ehe. ~neden bu saçma kitabı okudunuz bilmiyorum~