Remus Lupin "Cadılar Bayramı"

1K 67 393
                                    

Sıkıldıkça bölüm yazasım geliyor lvmgpgmgl.

İyi okumalar...

"(y-n)! (y-n)! "

Arkanı döndüğünde Bellatrix nefes nefeseydi.

"Efendim?" dedin onun yanına gelmesini beklerken.

Bellatrix sonunda yanına vardığında hızla konuşmaya başladı.

"Profesör Dumbledor cadılar bayramı için bir parti düzenlemiş! Tüm 6. ve 7. sınıflar ile profesörler bu partide kostüm giyip geç vakitlere kadar eğlenebilirmiş!" dedi heyecanla.

"Bu çok iyi Bella. Ama kostümleri ne zaman bulacağız? Parti yarın ve Hogsmeade gezisi 4 gün sonra." dedin.

Bella "Damboş onu da düşünmüş. Saat 1 de Hogsmeade e gidiyoruuuuzz!" dedi.

"O zaman hemen İkra ya da haber verip hazırlanalım. Saat şu andaaa, 12.24. Çok vaktimiz yok." dedin ve Bella ile yollarınızı ayırdınız.

:*

İkra elindeki Harley Quinn tulumunu önünde salladı.

"Ne kararsız bir şeysin amk. Bari buna he de." dedi bıkkınlıkla.

Aslında olabilirdi.

Elindeki Unicorn kostümünü bırakıp Harley nin tulumu ile kabine girdin.

:*

Elinizdeki poşetlerle Hogwarts a dönmeden önce birer kaymak birası içmek için Üç Süpürge ye gelmiştiniz.

O sırada içeriye çapulcular girdi.

Remus a bakıp iç çektin ve "Ah Remus, piç kekim." dedin

Remus, James e dönüp, "Kostümleri değilsek olmaz mı?" diye yalvaran gözlerle baktı.

"Ben bu kostümü hayatta giymem." dedi ardından.

Peter Parker, Remus a dönüp "Hadi ama Aylak, bence kostümün sana yakıştı. Neden ısrar ediyorsun ki?" dedi.

Remus ta ters bakışlarını Peter a gönderip "O kostüm bana uygun değil eklem bacaklı." dedi.

"Sirius, senle değişsek olmaz mı?"

Sirius, "Bence ölü gelin olmak istemezsin kanka." dedi.

Remus ta susmak zorunda kaldı.

İkra merakla size döndü ve "Kostümü ne acaba?" diye fısıldadı merakla.

Bellatrix de "Bence bir kuzudur." dedi.

Narcissa da "Saçmalama Bella." dedi.

Sende "Bence Einstein dır." dedin.

İkra "Bence de." dedi sana hak vererek.

Lily de gülerek "Peki Sirius un ölü gelin olması LDMDLCMXLMDL" diye haykırınca herkes anırmaya başladı.

:*

Balo gecesi herkes kimlerin ne giyeceğini merak ediyordu.

Özellikle Profesör McGonnagall ın lfmfpgmpfmflgm.

İkra, Harley Quinn makyajını bitirdiğinde kendine bir baktın.

Tamam, çoğu kişiden daha müqoydu.

İkra da "Sen git, ben kostümümü giyip geliyorum." dedi ve elindeki poşetle giyinmek için banyoya ilerledi.

Sende balo salonuna gitmek için yola koyuldun.

°Harry Potter Karakterleri İle Hayal Et °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin