Percy Weasley "erik Dalı Oynayan Bebekler Çok Tatlı Değil Mi?"

1K 67 250
                                    

Dün yengem bana saç örmeyi öğretti rüyamda Loki nin saçlarını örüyodum onun şerefine yazıyom ğmdlgkfğövşgm. (durmadan saçını çektiğim için anama sövdü ama çok güzeldi şdöfşcöfşöcşv)

İyi okumalar...

Tekerlekli sandalyede hastanenin danışma şeysinden hangi odada kalacağını öğrenmeye çalışıyordunuz.

Baban sonunda bilgileri aldığında büyük asansöre doğru ilerlediniz.

Baban 4.katın düğmesine bastı.

"Baba, kadın o katı demedi."

"Ben götüme dinledim sanki. Biliyorum ben kaçıncı kat olduğunu." dedi triple.

4.katta biraz kaybolduktan sonra 6.kata çıkıp 267 nolu odaya giriş yaptınız.

İçerisi gayet güzeldi.

Bir televizyon, bir yatak, bir koltuk, iki sandalye, eşya dolabı, buz dolabı ve aşşşırı lüks banyosu ve tuvaleti olan bir odaydı.

Bir duvarı sadece camdan oluşuyordu.

Hemen tekerlekli sandalyeden inip yatağa atlayış yaptın.

2,5 günün burada geçecekti çünkü sol diz kapağını (patella) çıkarmıştın. İkinci kere çıktığında mecburi ameliyat olmak zorundaydı yoksa hayın boyunca ağrılar ve diz çıktığı ile yaşardın.

Biraz sonra oturmuş çizgi film izlerken içeriye beyaz önlüklü bir çocuk girdi.

Kırmızı kıvır kıvır saçları, samimi gözleri ve küçük bir tebessüm ile sana selam verdi.

Yatağın sonundaki masadan hasta dosyasını alıp incelemeye başladı.

Yanına ondan biraz daha büyük olan bir kız geldi ve birbirlerine bilmediğin terimler ile ilgili soru sormaya başladılar.

Kız gittiğinde çocuk sana döndü, "Eveet, (y-n) (y-s), diz kapağını nasıl çıkarmayı başardın?" dedi hafiften gülümseyerek.

"Okulda erik dalı dansı yapan bebeklerin taklidini yaparken ters hareket yapıp yanlışlıkla çıkardım. Sonra düzeldikten birkaç ay sonra voleybol oynarken bir daha çıkardım." dedin gülümseyerek.

Bu gülümseme aslında beynindeki panik ve korkuyu gizlemek içindi.

Ağlamanın eşiğindeydin. Daha önce hiç ameliyat olmamıştın.

" Bu ameliyattan sonra dizin bir daha çıkmayacak. Merak etme. "deyip güven verici bir şekilde gülümsedi.

Çocuk dışarı çıkıp geri geldiğinde elinde damar yolu vardı.

Eskiden bu tür şeylerden korksanda artık alışmıştın.

Çocuk dikkatlice canına yakmadan damar yolunu taktı.

" Yapmam gereken birkaç işim var. Sonra seni alıp ameliyat haneye gideriz." dedi göz kırpıp gitti.

İçinden 'Allahım lütfen işleri bitmesin' diye yalvarırken 'Salak mısın kızım onun işi bitmese seni başkası götürür ameliyatı o yapmicak ki!' diye kendine kızıyordun.

Biraz daha çizgi film izledikten sonra yakışıklı çocuk elinde kocaman bir iğne ile geldi.

İğnenin ucunu çıkarıp damar yoluna taktı.

Bu sırada çocuğun yaka kartını okuyabilmiştin.

-Percy Weasley

-Birinci sınıf

°Harry Potter Karakterleri İle Hayal Et °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin