Scorpıus Malfoy Ada Hayatının Amına Koyayım

1.6K 88 319
                                    

Medyayı dinlemedi seniz bizden deyılsın ŞDMDPMDPFMFŞG.

İyi okumalar.

"Hepiniz Survivor 2020 ye hoş geldiniz!" dedi İkra keyifle.

"Bu yıl Acun sikerim survivor unu dedi ve emekli olmak istediğini söyledi sunucu olarak yoldan geçen özürlü beni gördü ve beni aldı. Bende bu sene Survivor da bir değişiklik yapıp Hogwarts ın popüler öğrencilerini yarıştırıyorum ehehehe."

"Şimdi kırmızı takımı tanıyalım. "

Kırmızı takım tanıtımı:

James Sirius Potter: Hayri nin oğluyum amk boru mu?

Teddy Lupin: İddialı değilim ama hepinizin amına gorum.

Emy Finniggan: Ben burda ne arıyom aq?

Lily Luna Potter: Sadece abimlerin peşine düştüm.

Hugo Weasley: Annem azcık kilo verim diye beni buraya yolladı amk.

Victoria Weasley: Annem üç büyücü turnuvasına katıldı ama bitiremedi. Yarım bıraktığı mücadeleyi tamamlamaya geldim.

*Teddy Vic e bakarak*: He yarram he.

Victoria: Kes be amk keli

Teddy: Sensin kel yelloz!

Victoria Teddy e doğru sinirle atıldı.

"TAMAM! Mavi takıma geçin!" dedi İkra.

Mavi takım tanıtımı:

Scorpıus Hypreion Malfoy: Burada radyoaktif hayvanlar yoktur değil mi? Örümcek adam gibi olmak istemiyorum.

Albus Severus Potter: *korku ile* BURDA TUVALET VAR DEĞİL Mİ?

(y-n) (y-s): İlk haftadan evleneceğime eminim ama havalı bişeler söylim bare. BU SİDİKLİ VELETLERİ EZİP GEÇECEĞİM VE KUPA EBEMİN HÖREKESİNE GİDECEK.

Dusten Nott: Annem Pansy Parkinson için kazanacağım ve hepinize el hareketi çekeceğim.

Rose Weasley: İddialıyım, kazanacağım ve kardeşimi güzel bir diyete sokacağım.

Roxanne Weasley: Buraya Fred amcam adına geldim ve kazanacağım!

İkra, "Eveet şükür bu etabı bitirdik sizi adalarınıza uğurluyorum. Umarım adada sinirden birbirinizi sikmezsiniz." dedi ve gitti.

                       :*

Mavi Ada:

Adanın kumsalına sen yan gelip yatarken arkadaşların yaşam mücadelesi vererek baraka yapmaya çalışıyordu.

"Elimi kestim!"

"Ayağıma çivi battı!"

"Ağaç kafama düştü!"

"Amına koyayım göremiyorum!"

"Yangın!"

"Ananı siiikeyiiiiiğm!"

"Kıyamet ağğğmına!"

Gözlerini devirip güneşlenmeye dewam ettin.

Yan gelip yattığını gören Rose sinirle yanına geldi.

"Neden yardım ekmiyorsun pezevenk."

"Bilmem, canım istemedi."

"Bolmom conom ostomodo. Sevgili adanın piçi, koca kıçını kaldırıp bize yardım etmek ister misin?"

°Harry Potter Karakterleri İle Hayal Et °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin