Gecenin birinde erkekler yatakhanesinde elindeki yastığın ile beklerken bir yandan da rahatça uyumakta olan Al ı dürtersin.
"Al. Al. Abus Severus. Sevv. Uyansana lan." diye fısıldarken çocuk uyanmadıkça dürtüşün şiddetlenir.
Albus yatağında dönerken büyük bir horultu kopardığında "E-ananın a-" derken çocuk gözlerini açar.
Yeni uyandığı için kısılmış gözleri ve dağılmış saçları ile sana bakarken (eriyoruğğuğm) "(y-n)? Senin ne işin var burada?" der.
"Kabus gördüm."
"Uyku iksirini almadın mı?"
"Hayır."
"E iç o zaman aq."
"Mal olsa içeriz herhalde. Bitti."
Çocuk oflarken yatakta kenara kayar ve "Gel başımın belası. Gel." der.
Uzun zaman önce zaman döndürücü ile Cedric Diggory i kurtaracağız diye yanlışlıkla Al yok olmuştu ve o günden beri iksirsiz uyuyamıyordun çünkü kabuslarına durmadan beni kurtar diyen albus u kurtaramıyordun. O bakışları gözünün önünden gitmiyor. Scorpius un Albus u kurtarması bir buçuk ay sürüyor ve bu sürede büyük bir taranva geçiriyorsun.
Aklına tekrar gördüğün kabus geldiğinde Albus un göğüsüne kafanı yaslayıp ağlamaya başlıyorsun.
Çocuk elini saçlarına daldırıp seni rahatlatırken huzurlu bir uykuya dalıyorsun.
:*
Sabah Noth ın çığlığı ile ikinizde titreyerek uyanıyorsunuz.
"Yetişin komşulaarr! Albus yatakhaneye kız atmış!"
Scorpius da yan yatakta "nE?!" diye bağırarak kalktığında sende kalkıp "Selam çocuklar. Bende tam çıkıyordum." derken Scorpius "Aşkolsun bana nasıl söylemezsiniz!" diyerek Albus ve senin üstüne atlayıp
"ALTTA KALANIN CANI ÇIKSIN!" diye bağırdı ve Noth ile Zabini de size katıldı.
Sizin altta canınız çıkarken Albus "Eğer şimdi ölürsek diye söylüyorum seni seviyorum (y-n)" "Bende."
Üstünizdeki boşlar "OoOOooOOOOooooO" diye bağırırken ezilmek dışında mutluydunuz.
Bu ne aq lfmflnckcnglcmlc
Yakında fazla saçmalamaktan kafayı yiycem kcnfkfmlcmckckcBana fanfic önerin aw drarry olur huna olur hedric olur hansy olur fln filan yani bişe önlerinde siz lcmckcmlc
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Harry Potter Karakterleri İle Hayal Et °
FanficSallıyom yani çok şeetmeyin ehe. ~neden bu saçma kitabı okudunuz bilmiyorum~