Draco Malfoy İle Sidik Savaşları

3.1K 151 374
                                    

İyi okumalar...

Not:şu anda 7 yaşındasın.

Tüm gün boyunca dışarıda bisiklet sürmüş ve yorulmuştun.

Site nin lokaline bisikletini bırakıp hayali arkadaşın ile evin yolunu tuttun.

Ertesi sabah işsiz olduğun için yine bisiklet sürmeye gittiğinde bisikletini koyduğun yerde olmadığını gördün. Onun yerine çok pahalı ve havalı olan ve seninkinin aksine dört tekerlekli olmayan bir bisiklet vardı.

Hayali arkadaşın seni dürttü ve "Hangi mal yaptı bunu?" dedi. (hayali arkadaşın kim tahmin edin ehehehe.)

Arkana döndüğünde açık mavi küçük bisikletini yerde gördün.

"Kim yaptıysa anasından doğduğuna pişman olacak Vega!" (bendim tabii ehehheheh)

Hemen eve gidip kağıt kalem aldın ve dünyanın en büyük hakaretlerini sıralayıp bisikleti yere atıp üstüne koydun.

                        :*

Draco sinirle evden çıktı ve lokale indi.

Yine babası onu sinir etmişti.

'Ödevlerini yap Draco, çarpım tablosunu ezberle Draco, s harfini düzgün yaz Draco, Terbiyeli ol Draco, bla bla bla'

Bisikletini yerde buldu.

Sinirle bisikletini kaldırırken hello kitty desenli bir kağıt buldu.

"Çişli bisikletini benim park yerimden çek aptal!!!"

Çişli bisiklet mi?

Bu çok ağır bir küfürdü!

Hemen o da bir kağıt kalem aldı ve yazmaya başladı...

                        :*

"Çişli bisikletim sana kötü geldiyse bir sürtüğün kullandığı bisikletin bana alerji yapacağına eminim kaka! "

" Sürtük ne demek ki?" dedi Vega.

"Bu umurumda değil. Bana kaka dedi!"

"Üzülme bunun altında kalmayacağız. Onun kim olduğunu öğrenip ona tuzak kuracağız!"

"Evet! Kim kakaymış görsün!"

                       :*

Draco tekrar bisiklet sürmek için lokale indiğinde bisikletinin yerde olmadığını ve herhangi bir not olmadığını gördü.

'Ona haddini bildirdim.' diye düşündü.

Bisikletinin direksiyonunu tutup kendine çektiğinde ipi fark etmek için çok geçti.

İpi çektiği an yukarıda asılmış olan kova kafasından aşağı doğru düştü.

Kovadaki tüm çamur sarışın çocuğu kaplarken sen saklandığın yerden çıktın.

Elinde bir kamera vardı.

"Şimdi kimmiş kaka?!" diye bağırdın ve Vega ile aynı anda orta parmak çektiniz.

Draco sinirle çığlık attı.

                       :*

Draco sınıfa girdi.

Yarın için hazırlanan balonlardan birinin havasını indirip içine pembe sim ile karıştırılmış suyu doldurdu ve sırana bıraktı.

Yarın çok eğlenecekti..

°Harry Potter Karakterleri İle Hayal Et °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin