Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.
Hogwarts taki son senenin son günü, hem sevinç hem de üzüntü ile Albus un isteği üzerine son kez grupça Quiddich Sahasında süpürgelerin üzerindeydiniz.
Beş kişi, bir Snitch i yakalamaya çalışacaktınız.
İlk yakalayanın bir günlüğüne kölesi olmak gibi saçma bir ceza vardı.
Sahanın aşağısında snitch i bırakan küçük Slytherin öğrencisi gittiğinde hızla küçük topu aramak için birbirinizden ayrıldınız.
Uzuuun bir hız yarışından sonra oyunu Gellert kazandı.
Kan ter içinde yere indiğinizde Gellert erkeklerin onu büyüsüz taşımalarını emretti.
İki Dumbledor söylenerek çocuğu taşırken Gellert ise ne kadar kudretli olduğundan bahsedip Ariana ve seni güldürüyordu.
Soyunma odalarına geldiğinizde erkeklerden ayrılıp Ariana ile komik şeylerden bahsederek üstünüzü değiştirdiniz.
:*
Gellert istedi diye şimdi de Dumbledor kardeşler kuzu büyük salonda kuzu dansı yapıyordu.
Sense Gellert a onun isteği ile yemek yediriyordun.
Her kaşıkta Gellert kuzu dansı yapmaktan utanmış arkadaşlarını izlerken gülmekten boğulma tehlikesi yaşıyordu ve sende her an tetikteydin.
"Aç ağzını."
Ağzına çokilatalı pasta verdin ve bitirmesini bekledin.
"Hmm bu çok güzelmiş" deyip çatalı elinden aldı ve pastadan biraz aldı.
"Aç ağzını."
"Demek beni ellerin ile besliyorsun."
Gellert hemen kaşlarını çattı ve "Bu bir emirdir."dedi.
Tepkisine gülüp" Tamam, tamam"dedin ve ağzını açtın.
Pasta gerçekten de güzeldi.
Albus sahte bir sinirle "Heyy! Biz burada can çekişirken siz fingirdiyorsunuz!"
Bunu dedikten sonra gözlerini büyükçe açtı ve dramatikçe elini kalbine koyarak "Gellert! Bunu bana nasıl yaparsın?!" dedi.
Alpherfort ayağı ile Albus u itti ve ağzını açtı.
Gellert kahkaha atarken çatalı tutan eli ile senin de elini tuttu ve birlikte koca bebek Alpherfort u beslerken tüm ekipçe keyfiniz yerindeydi.
Özellikle Alpherfort un...
Nası olmuş!
Allahım yazarken feels geçirdim.
Böyle bir ceza koydum çünkü gerçek kralımızın Gellert reyiz olduğunu hatırlatmak istedim.
Ehehehhehe.
Neys öpüldünüzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Harry Potter Karakterleri İle Hayal Et °
Fiksi PenggemarSallıyom yani çok şeetmeyin ehe. ~neden bu saçma kitabı okudunuz bilmiyorum~