İyi okumalar...
(biraz ciddi bir bölüm sizi bekliyor sanırım. Evet biliyorum ciddilik ve ben yan yana bile dururken kahkaha atma isteği uyandırıyor şdmlvmvlg)
Yoldaşlıkta herkes gergindi. Her haftaki normal konular konuşulmuyordu bu defa,
"Ne dediğinizi bilmiyorsunuz!"
"Onu orada tek başına bırakmayız!"
"Oraya gitmek intihar olur James."
"(y-n) nin orada kaldığı her saniye bir intihar zaten!"
"Remus, bir şey de!"
Remus hiçbir şey e tepki vermiyordu.
Şoktaydı.
Sevdiği kızı ellerinden almışlardı.
Kim bilir şu anda o burada otururken ona ne gibi işkenceler uyguluyorlardı...
:*
Bellatrix uzun tırnaklarını yanağına batırarak bir yol çizgi.
Haftalardır işkence yaptığı kız en yakın arkadaşıydı.
Kimse onun bunu yaparken ne kadar zorlandığını bilmiyordu.
Ama yapması gerekiyordu, yoksa nasıl lordunun en güvendiği yandaşı olurdu?
"Konuşmayacak mısın, canım arkadaşım?"
Dedi sinir bozucu bir yavaşlıkla.
"Biz arkadaştık!"
"Evet. Öyleydik. O yüzden bence beni çok üzmeden neler bildiğini, anlatmaya başla!" dedi sonlarına doğru bağırarak.
Sinirle gözlerini kocaman açarak gözlerini izlemeye başladı.
"Lestrange ile evleneceğini duydum, arkadaşım. Beni de düğününe çağırırsın, değil mi? Aslında okuldan mezun olur olmaz o burunsuz piç ile evleneceğini-"
"LORDUMA NASIL HAKARET EDERSİN SENİ KANI BOZUK?!" Bellatrix ani bir tepki ile elini kaldırıp ağır bir tokat attı.
"Aptal!"
"Bana vurmak, canını yakıyor. Değil mi? Dayanamıyorsun." diye fısıldadın.
Zaten ölecektin değil mi?
Bari biraz eğlenseydin.
Bellatrix sinirle hançerini eline aldı.
"ÖYLE Mİ!?"
Hançeri boğazına dayayıp saçlarını sertçe geriye doğru çekti.
Gözlerin doluyordu.
Büyük bir kahkaha bıraktın.
(gülmenin nedenini açıklamak istedim. Yazar ne zaman ağlayacağını anlasa gülerek veya kahkaha atarak kamufle etmeye çalışır)" Olmayan yarramın başına bak hele. Sanki beni öldürebilecek! Benden tek bir bilgi alamadan kurtulamazsın Bell. Yoksa Voldicik o haline bile bakmadan amına koyuverir. "
Bellatrix sinirle gözlerini kırpıştırdı ve hançerini hızla bacağına saplayıp odadan çıktı.
Çıkarken acı çığlıklarını duymazdan gelmeye çalışıyordu.
:*
Remus rahatsızca yerinden kıpırdadı.
Sanki çığlıklarını duyar gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Harry Potter Karakterleri İle Hayal Et °
FanfictionSallıyom yani çok şeetmeyin ehe. ~neden bu saçma kitabı okudunuz bilmiyorum~