Naruto a Chouji nenašli po Rengovi ani stopy. Hľadali ho dobré dve hodiny ale na okolí ani stopa. Nemalo to význam. Sakura musela Ruigovi vytiahnuť z ruky dýku a ošetriť ho. Dosť ho to bolelo, aj keď sa tváril, že nie. Jeho rana bola dosť hlboká a zapálená.
,,Toto by som ani vo sne nečakal. Renga proti Ruigovi. Ešte nedávno ste držali spolu proti celému svetu a zrazu bum?" Naruto sa nechápavo škriabal na hlave.
,,Nechcel som už viac ísť ich cestou skazy a vrážd," Ruiga sedel na zemi, zahľadený do lesa.
,,A oni teraz po tebe idú, lebo si ich zradil však?" povedal Chouji pomedzi chrúmaním chipsov.
,,Presne tak. Dištanc od našej rodiny je braný ako zrada najvyššieho stupňa,"
,,Aj tak nechápem, čo si sa zrazu rozhodol pre iný smer," vyzvedal Naruto.
,,Začalo sa vo mne hýbať svedomie. Zrazu som si prial mať stály domov, rodinu, jednoducho normálny poctivý život,"
,,Ruiga," začala potichu Sakura. ,,nechal si sa zatknúť a za všetky tie zverstvá ťa čaká trest. Neviem, či budeš môcť po tom všetkom viesť normálny život."
,,Ja viem. Nemôžem žiť sám so sebou. Nechal som sa zatknúť lebo chcem vykúpiť svoje svedomie a odpykať si trest za všetkých nevinných ľudí."
***
Ruiga sedel na posteli. S prázdnym pohľadom sa díval do steny. Sakura si sadla na posteľ oproti.
,,Moc to bolí?" spýtala sa.
,,Mal som aj horšie zranenia,"
,,Prečo ti to Renga robí? Nemôže ťa proste nechať žiť?"
,,Nie. Zrada sa trestá smrťou,"
,,Máš strach?"
,,Nie. Som len strašne sklamaný zo seba,"
,,Chápem." Sakura ho jemne chytila za obviazanú ruku.,,Môžem pre teba niečo spraviť, aby ti bolo lepšie?" usmiala sa na neho.
,,Zvládam to. Za chvíľu aj tak bude Žltý mesiac. Vtedy sa všetky vnútorné rany snáď zahoja,"
,,Žltý mesiac? Čo to znamená?"
,,Nikdy si o tom nepočula?" Ruiga sa jemne usmial.
,,Nie,"
,,V noci za Žltého mesiaca sa telo aj duša pomaly regeneruje. Je to čarovná noc. Vždy sme sa na žltý mesiac chodili pozerať s otcom a bratmi. Nie veľa ľudí o tejto noci vie,"
,,Zaujímavé. Naozaj to funguje?"
,,Jasné, že áno. Len musíš veriť,"
,,Mám problém veriť niečomu čo som nevidela alebo nezažila,"
,,Tak zažiješ,"
Sakura sa pozrela do jeho žltých očí. Úplne sa v nich na moment stratila. Pohltili ju ako plamene, ktoré v nej rozpálili zvláštne pocity.
,,Ešte nikdy som nevidela oči, ako sú tie tvoje," Sakura ho chytila za ruky.
On ich odtiahol. Pozrel na ňu chladným pohľadom.
,,Neviem, či ti mám veriť" odfrkol a vstal z postele.Pristúpil k oknu. Nechápala čo to malo znamenať. Hrá s ňou nejakú trápnu hru?
,,Už od mala sú moje najobľúbenejšie stromy sakury. Majú krásnu vôňu a robia svet krajším,“ riekol.
Sakura sa na neho len nemo dívala. Meno Sakura dostala práve kvôli farbe svojich vlasov.
,,Je zvláštne, že máš tak nádherné rúžové vlasy. Ako ich kvety. Si ako ten strom, robíš svet aspoň o kúsok krajší," Ruiga sa k nej otočil a sledoval jej reakciu.
YOU ARE READING
Yellow Moon
Random[Naruto FanFiction] "Prečo odišiel? Čo mu chýbalo? Všetko bolo super. Skoro všetko. Nevšimla si, žeby mali také vážné problémy, ktoré by viedli k jeho nečakanému odchodu. Milovala ho. A vyzeralo to, že aj on ju. Láska bolí. A zacítila to na vlastnej...