,,Gaara?"
Tak dlho ho nevidela. Niekoľko rokov. Zmenil sa. Už to nebol ten chlapec, ktorého si pamätala zo skúšok. Dospel. Bol z neho muž.
,,Som rád, že ťa zase vidím." pousmial sa.
,,Aj ja som hrozne rada, vyrástol si,"
,,Nevyzeráš najlepšie. Deje sa niečo?" podišiel k nej.
Vnútri si nadávala, že je trápna cintľavka, ktorá nič nevydrží. Musí pred ním vyzerať naozaj ako padavka. Pri pohľade do jeho belasých očí v nej narastala nervozita.
,,To je dlhý príbeh, Gaara. Mala som len náročné obdobie,"
,,Nerád ťa vidím v takomto stave,"
,,Nie, nerob si starosti prosím. Povedz mi radšej ako sa ti darí. Počula som, že si sa stal Kazekage v Sune."
,,Počula si dobre. Ale je to namáhavé a posledné dni sa necítim dobre. Prišiel som sa sem trocha upokojiť,"
,,Chápem,"
Chvíľu mlčky stáli oproti sebe.
,,Tiež si vyrástla. Je z teba krásna žena." usmial sa. Sakura sa začervenala.
,,Všetci sme vyrástli." zadívala sa do zeme.
Gaara jej zobral košík z ruky ako správny gentleman.,,Rád ti pomôžem so zberom."
***
,,Neviem ani opísať ako si sa zmenil." Zaštebotala Sakura keď už bol košík plný.
Gaara sa iba letmo usmial. Večne bol tichý a uzavretý. Ani sa mu nedivila po tom všetkom čo prežil. Kráčali po vyšliapanom chodníku do Konohy. Gaara stále na chrbte nosil tykvu plnú piesku. Ako celé roky. Pamätala si ho zo skúšok. Vždy stál v úzadí a nemo sa díval.
Občas mu pomáhala aj s liečením. Bolo je ho ľúto keď ho po boji našla s popraskanou tvárou. Raz s ním aj ona musela zažiť súboj. Je naozaj silný. Aj ten démon v ňom. Shukaku.
Keď ho Shukaku ovládne, nie je to ten tichý Gaara. Je to zrazu agresívne monštrum. Čo jej navždy zostalo v pamäti boli jeho žiarivé belasé oči. A jeho techniky. Vie z piesku vytvárať rôzne obrazy, vie sa ním ochrániť, vie s ním bojovať.
,,Vidím, že si stále dosť tichý,"
Prerušila trápne ticho.
,,Som taká povaha," riekol a uprene hľadel pred seba.
,,Chystáš aj za Tsunade? Na koľko si sem prišiel? Naruto bude celý bez seba keď ťa uvidí."
Tušila, že ho budú také otázky otravovať ale skúsila to. Gaara sklopil zrak a nahodil trocha prísny výraz.
,,Áno, chystám sa ju nájsť. Zostanem tu podľa potreby."
Náhle sa trocha pousmial aby si Sakura nepomyslela, že je suchár.
,,Ja bývam na kraji dediny. Je tam dosť pokojne."
Sakura už nevedela čo má blabotať aby medzi nimi neostalo ticho.
,,Presťahovali ste sa? Pokiaľ viem bývala si neďaleko Tsunadinho sídla."
,,Odsťahovala som sa od rodičov,"
,,Odvážny krok,"
,,Vlastne, najprv som bývala s Ruigom,"
,,Dopočul som sa, že pomohol zachrániť Konohu. Nečakal som, že ti je až tak blízky,"
YOU ARE READING
Yellow Moon
Random[Naruto FanFiction] "Prečo odišiel? Čo mu chýbalo? Všetko bolo super. Skoro všetko. Nevšimla si, žeby mali také vážné problémy, ktoré by viedli k jeho nečakanému odchodu. Milovala ho. A vyzeralo to, že aj on ju. Láska bolí. A zacítila to na vlastnej...