18.

81 5 3
                                    

Smiala sa, keď mu nešikovne prevliekala tričko cez hlavu. Ostal ešte viac strapatý než predtým. Pobozkala ho a on si ju k sebe privinul. Prevalil ju pod seba a ona mu zaborila ruku do vlasov. Nabehli jej zimomriavky. Mal ju prečítanú.

Presne vedel, kde sa jej má dotknúť, aby sa pod ním zvíjala od nedočkavosti. Užívala si jeho pery a nasávala jeho príjemnú vôňu. Dlho si tento moment predstavovala. Už odkedy sa jej prvýkrát dotkol. Vzbudil v nej jej stratenú vášeň a chuť.

Začervenala sa, keď ju zbavoval nohavičiek a následne na to hladil na jej citlivom mieste. Potlačila vzdychy a iba prerývane dýchala.

,,Gaara," vzdychla.

,,Hm?" pohladil ju po bokoch.

,,Tak dlho som si nás takto predstavovala,"

,,Ako dlho?" pousmial sa.

,,Odkedy si tu, Gaara. Si krásny, chápavý a s veľkým srdcom. Si Kazekage,"

,,Áno, som Kazekage. A to je to jediné čo každá vidí,"

Jeho výraz sa zmenil z napätého na kamenný. Zliezol z nej a ľahol s hlasným povzdychom hneď vedľa. Sakura tiež sklamane povzdychla. Jej telo bolo napäté ako struna, umierala túžbou ucítiť Gaaru v sebe.

,,Nemyslela som to tak. Ja ťa nechcem len preto, že si Kazekage. Chcem ťa celého takého, aký si," riekla potichu.

,,Ja viem. Niekedy som iba trochu vzťahovačný, prepáč," pošepol.

,,Netráp sa tým," usmiala sa a otočila sa k nemu. Pohladila ho po pevnom hrudníku.

,,Netrápim. Ležíš tu pri mne nahá a chceš ma tak veľmi ako aj ja teba,"

O chvíľu bol opäť nad ňou a jemne jej putoval perami po krku. Jednou rukou sa nad ňou zaprel a druhou jej hladil bok.

,,Cítim sa, ako keby to robím prvýkrát," povedala.

,,Ja tiež," pobozkal ju dlho a vášnivo. ,,Si prvá žena, do ktorej som sa dokázal zamilovať."

Srdce jej od radosti šlo vyskočiť z hrude. Objala ho rukami okolo krku a konečne ho celého ucítila v sebe. Prehla sa od vášne a nechala sa týmto momentom unášať až dokonca.

***

Ráno Gaara vstal úplne zničený. Milovali sa spolu snáď celú noc. Pri tej spomienke sa mu na tvári vyčaril jemný úsmev. Potom však náhle zmizol. Takto jej ublíži ešte viac. Už ako keby to nebolo dosť zlé.

Slnko bolo už vysoko na oblohe. Je ďalší deň. A on je stále nažive. A stále slabší a slabší. Nespoznáva sa. Vždy si hovoril, že svoje posledné dni bude tráviť zaobstarávaním Suny ako správny Kazekage. Ale ten pocit zamilovanosti je pre neho tak nový, že sa nevie vrátiť do Suny. Všetky tie pocity boli pre neho nové. Priateľstvo, neha, láska, potreba chrániť.

Spomína si na úplne prvé hryzenie svedomia. Keď si uvedomil koľko ľudí zabil, ale aj tak ho brali za priateľa. A tak dospel. Vďaka priateľom. Je to stále ten tichý a chladný Gaara, ale s novými obzormi. S pocitom mieru a vyrovnanosti. A hlavne vyrovnanosti s prichádzajúcou smrťou. Áno, je s tým zrovnaný.

Smútiť za ním bude určite kopa ľudí. Priatelia, Naruto, Sakura, Temari, Kankurou. Ďalším Kazekage sa stane určite Kankurou. Má na to, aj keď sa tvári, že nie. Zaujíma ho čo bude po smrti. Odpustil mu Boh jeho hriechy? Dúfam áno. Sakura sa tiež prebrala. Pritúlila sa k zamyslenému Gaarovi.

,,Zaujímavá noc, že?" zachichotala sa.

,,To áno," odpovedal s kamenným výrazom.

Sakura si z tej suchej odpovedi nič nerobila. Je to typické pre Gaaru. Skôr ju štvalo, že je úplne neschopná. Nedokáže sa ani sama obrániť. Ani bojovať. Vždy si priala byť ninjou. Ale niekto na to proste nemá. Ako ona. Vybavila si neustále Sasukeho narážky na to, aká je slabá. Vedela, že je slabá. Čuduje sa, že niekto tak silný a urodzený ako Gaara, s ňou márni čas.

Yellow MoonWhere stories live. Discover now