Gaaru obkľúčilo stovky Jigových kumpánov, ktorý postupne vybiehali z lesa. S týmto naozaj nerátal. Má energie sotva na tých dvoch. Začal si nadávať za to, že sem šiel sám. Ale taký on je. Vlk samotár. Monštrum, ktorého sa skoro všetci boja. Musí si zachovať tento post. Musí dúfať, že majú strach, pritom najväčší má on samotný. A to o Sakuru a celú Konohu.
Ak teraz zlyhá, ktovie, či to Konoha znesie. Očami nervózne prebehol po stovkách mužov so zbraňami v rukách, ktorý len čakali na Jigov povel. Gaarovi sa začal ozývať Shukakov rev. Nie, teraz nie. Myslel, že mu praskne hlava. Bolo to neznesiteľné.
***
Gaara sa strhol, keď sa všetko okolo neho premenilo na temnotu. Všade bolo hrobové ticho. Kde to je? Je snáď už mŕtvy? Ešte viac ho zmiatlo, keď pred ním stál Shukaku. Odporný piesčitý démon s veľkým chvostom, ktorým mával zo strany na stranu.
,,Sabaku no Gaara," povedal démon hlbokým a dunivým hlasom.
,,Som mŕtvy?" vyletelo z neho.
,,Nie, nie si. Ale čoskoro budeš!"
Démonov smiech bol hrubý a nepríjemný. Gaara mal chuť mu vraziť za to všetko, čím si musí prechádzať.
,,Prečo som tu?"
,,Mám pre teba malú ponuku," úškrnul sa démon.
,,Počúvam."
,,Dám ti všetku moju silu, s ktorou porazíš všetkých tam vonku. Všetci budú v bezpečí."
,,Ale?"
,,Si múdry. Dobre vieš, že to nebude zadarmo. Po tomto boji si vezmem tvoju dušu a ty zomrieš."
,,Prečo po tých rokoch zrazu dychtíš po mojej duši?"
,,Lebo nie som padavka. Nenaviazal som sa k tebe ako moji druhovia k svojím ľuďom. Mňa nebaví byť uväznený. Som silnejší ako ty a dostanem čo chcem. Na tvoju prehnitú dušu sa mi zbiehajú sliny už celé roky!"
Gaara neváhal ani chvíľu. Zabije Jigu a Ruigu a v pokoji umrie. Nič iné mu neostáva.
,,Súhlasím. Daj mi tvoju silu."
Démon sa iba široko usmial a behom chvíle zmizol v temnote. Gaara ostal sám. Pomaly videl, ako sa temnota rozplýva preč. Opäť stál pred Jigom a Ruigom.
Ale teraz to bolo iné. Cítil ako ním prúdi veľká energia. Piesok z jeho tykvy sa začal vznášať okolo neho. Všimol si v Jigových očiach neistotu. Má strach. Jigovi muži začali jeden po druhom útočiť. Gaara ich bez menších emócií uväznil v piesku a zlomil im väz.
Lúka sa plnila krvou a zvukom praskajúcich kostí. Potom Gaara vystrel pred seba ruku, ktorá sa triasla až tak, že si ju musel podržať. Prúdil ním hnev a chuť zabíjať. Nevedel prestať. Miloval ten zvuk lámajúcich sa kostí a revu. Za toto zaplatia. Všetci do jedného.
***
Gaarova staršia sestra Temari a starší brat Kankuro prechádzali bránami Konohy. Dúfali, že nejdú neskoro. Stále im na bratovi záležalo. Aj keď mu vyčítali, že posledné dni netrávi opatrovaním Suny.
Temari ho vždy obraňovala tým, že chce byť posledné dni šťastný. No Kankuro mal na to iný názor. Obaja spozorneli, keď uvideli Sakuru, Naruta a Hinatu bežať oproti nim.
,,Temari! Čo tu robíte?" nechápala Sakura a celá bledá a zadýchaná sa zastavila pri nich.
,,Gaara nám poslal list. Prišli sme sem za ním. Kde je? A kam vlastne bežíte?" vyzvedal Kankuro.
YOU ARE READING
Yellow Moon
Random[Naruto FanFiction] "Prečo odišiel? Čo mu chýbalo? Všetko bolo super. Skoro všetko. Nevšimla si, žeby mali také vážné problémy, ktoré by viedli k jeho nečakanému odchodu. Milovala ho. A vyzeralo to, že aj on ju. Láska bolí. A zacítila to na vlastnej...