19.

63 6 3
                                    

Naruto sa k nemu rozbehol ale Shukakova ruka ho odhodila preč. Nemohol dopustiť, aby niekomu v tomto stave ublížil. Démon mu síce opantal telo, ale nie celý mozog. Musel držať svoje vražedné chute na reťazi. Zopár ninjov, ktorý neďaleko hliadkovali sa ho pokúsili spacifikovať, ale neúspešne. Gaara ich zneškodnil obrovským chvostom, ktorý patril démonovi.

Ľudia panikárili a pobehovali okolo. Mal nutkanie ich všetkých zneškodniť. Prikazoval mu to démonov hlas v hlave. Jeho myšlienky sa zastavili, až keď sa spomedzi davu ľudí k nemu predrala Sakura. Musela si všimnúť tento zmätok, keďže býva neďaleko. Odrazu sa nevedel ani pohnúť.

Démon ho navádzal, nech ju roztrhá. Zaťal zuby a presviedčal sa, nech ostane pokojný. Nesmie jej ublížiť.

,,Gaara," pristúpila k nemu. ,,to som len ja. Čo sa to s tebou stalo?"

Tak veľmi jej chcel odpovedať. Ale jediné čo z neho vzišlo bolo neľudské vrčanie.

,,To je v poriadku. Hlavne sa musíš upokojiť a odíde to samé," riekla Sakura a spravila ďalší krok vpred.

Gaara cúvol. Nemôže riskovať, že ju zabije. Ale ona sa ho nebála. Pomalými krokmi sa k nemu približovala bližšie a bližšie. Keď už bola dostatočne blízko, natiahla opatrne ruku a pohladila ho po tvári.

V ten moment ako sa ho dotkla sa démonova polka tela zmenila na piesok a rozsypala sa na zem. Bol voľný. Hlas v jeho hlave utíchol a on padol na kolená.

,,Čo sa to tu preboha stalo?" objavila sa za ňou Tsunade aj s posilami.

,,Absolútne netuším. Skoro sa premenil na Shukaku," povedala Sakura a pomáhala Gaarovi postaviť sa na nohy.

,,Už sa to blíži," hlesla Tsunade.

,,Čo sa blíži?" nechápala Sakura.

,,Mali by sme sa ísť prejsť. Potrebujem sa s tebou porozprávať," chytil ju za ruku Gaara.

Sakuru prepadol zlý pocit. Tsunade iba mlčala.

***

Gaarovi nenapadalo momentálne lepšie miesto, než lavička pri jazere. Celú cestu k nej obaja mlčali. Iba sa držali za ruky. V hlave si skladal dokopy všetko čo by jej mal povedať. A hlavne ako by jej to mal povedať. Teraz je ten správny čas. Už nemôže nič tajiť.

Obloha bola zatiahnutá šedými mrakmi. Gaarovi zvieralo srdce od žiaľu. Sakure zase žalúdok od napätia. Vedela, že sa niečo zlého deje. Stál pred ňou a díval sa do jej vystrašených očí. Dlho sa premáhal, než z neho dačo vyšlo.

,,Nepovedal som ti pravý dôvod, prečo som sem prišiel," začal a nepúšťal z nej zrak.

,,A prečo si sem prišiel?"

,,Pretože ma Shukaku chce pohltiť celého. Prišiel som sem s nádejou, že sa dá jeho moc potlačiť,"

Sakura chvíľu mlčala. Keď jej to došlo, celá zamrzla. Neveriacky krútila hlavou.

,,A dá?"

,,Nie," povedal potichu.

,,Takže umrieš?"

Gaara si nahlas povzdychol. Lámalo mu srdce, keď videl bolesť a strach v jej očiach. Chcel ju chytiť za ruky a upokojiť.

,,Áno, umriem,"

Rukou si zakryla ústa. Z očí jej padali slzy a padla na kolená. Jej bolestivý plač mu trhal uši. Srdce sa jej prelomilo na dve časti. Je to naozaj tragédia. Je to ešte horšie, než keby ju mal opustiť. Je to jednoducho smutné a nefér.

Gaara ostal stáť ako zamrznutý. Tak dlho sa vyhýbal tejto situácii. Podišiel k nej, kľakol si a pevne ju objal. Uvoľnila sa v jeho objatí, ale o to viac ju zasiahla bolesť z toho, že ho možno takto objíma naposledy. Každý deň bude žiť v strachu, že toto je ich posledný deň.

Nemohla sa od žiaľu poriadne nadýchnuť. Hlasivky mala napäté od plaču. Zvíjala sa v Gaarovom objatí a vzlykala ešte dlhú chvíľu. Bol to ako zlý sen.

***

Sakura ležala na Gaarovom hrudníku a pocuvala tlkot jeho srdca. Hral sa jej s vlasmi. Konečne sa aspoň trocha upokojila. Stále jej to ale lámalo srdce. Takúto smolu nemá snáď nikto. Jeden muž ju opustí a druhý umiera.

,,Bude to bolieť, keď to príde?" spýtal sa Gaara po dlhom váhaní.

,,Nie. Iba zaspíš. A bude koniec," povedala a zadržala slzy.

,,Odpusť mi. Nechcel som ti takto ublížiť. Naozaj."

,,Milujem ťa," povzdychla. ,,to že ťa stratím, je to najhoršie na svete."

Ahojte prepáčte, že je dnes slabšia časť ale som lenivá a behám po vonku posledné dva dni. 😂 Ale už sa budem snažiť sľubujem. 🥰

Yellow MoonWhere stories live. Discover now